Welk authentiek logo past bij een adviesbureau voor Arbeidsmarktcommunicatie? Weet jij het? Laat het me zien!
Wedstrijd gegevens:
Pakket brons
- Wedstrijd van: LaTuaStoria
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 319.00
- Datum start : 14-12-2015 17:41
- Datum einde : 23-12-2015 17:39
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 27
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Mijn logo mag de eerlijkheid, openheid en echtheid uitstralen die ik bied aan opdrachtgevers en die ik ook zoek bij werkgevers.
Ik zou graag ergens de kleur paars in terugzien, wat voor mij staat voor de zoektocht naar persoonlijke en diepere betekenis, elegantie en luxe.
Het logo wil ik in mijn e-mails, social media, schrijfwaren en op gadgets kunnen gebruiken en drukken.
Bedrijfsomschrijving:
Waar staat een organisatie voor? Wat zijn de persoonlijke verhalen die de organisatie intern kent? Dit zijn de belangrijkste factoren om het geheel een persoonlijk gezicht te geven. Daardoor gaan zowel potentiële medewerkers als consumenten het merk van de organisatie beleven en ontstaat er een positief imago. We noemen dit ook wel ‘branding’. La Tua Storia draagt, mede door storytelling, bij aan een sterk (employer) brand (=(werkgevers)merk).
La Tua Storia zorgt via onder andere storytelling voor diepgang, beleving en betekenis waarmee de doelgroep wordt verbonden met de boodschap van de organisatie. De identiteit van de organisatie wordt in kaart gebracht en door middel van (arbeidsmarkt)communicatie vertaald naar de verschillende doelgroepen in de markt, elk met hun eigen boodschap. En wat maakt La Tua Storia onderscheidend? De aanpak; deze bestaat uit originaliteit, creativiteit, persoonlijkheid en resultaatgerichtheid. En daarbij spelen alle moderne mogelijkheden een rol, van social media tot de nieuwste digitale beeldvormingsopties.
La Tua Storia betekent 'jouw/uw verhaal'. Dat is wat ik wil: het verhaal van een werkgever eerlijk en open vertellen. Via hun werkenbij-website, vacatures, social media enz.
Doelgroep:
Alle werkgevers van Nederland, die openstaan voor echte communicatie naar de arbeidsmarkt om zo de beste medewerkers aan te trekken.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Eigenlijk wil ik je als designer niet belemmeren in je vrijheid. Mocht je behoefte hebben aan een kader, dan zie ik graag het volgende terug:
- La Tua Storia
- Voor werkgevers die echt durven zijn
- de kleur paars
- elegantie in moderne stijl
VirtualLies
-
-
Toelichting van de designer VirtualLies:
Good morning Chantal,
thank you for your kind feedback and the positive rating ;) Attached a revision based on your requests, with a different type font and a first example for the layout of your housestyle. If you like to see other font options, please let me know, I will prepare this for you. Looking forward to your reply, best regards, Dagmar -
LaTuaStoria zegt :
I think this is it. Thank you so much!
How do we go from here? -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer VirtualLies:
Hi, attached the version with a stylized eye, kind regards
-
LaTuaStoria zegt :
Dear Dagmar, wow! You get me. Thank you for this design. I really like the eye.
Can you do three more things for me? The word 'echt' in silver/grey, so it really gets an extra meaning. Do you have another kind of type in which the text is written? A bit more elegant preverably. And last: what kind of business card do you think goes with this logo?
Thank you for your help. Gr. Chantal -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer VirtualLies:
Hello LaTuaStoria,
thank you for your positive rating and feedback ;) Attached a first revision, trying to catch your idea of a mirror. Let me know, if this is going into the direction you're thinking of and if you have any further requests to optimize the design. Kind regards, Dagmar Lange -
LaTuaStoria zegt :
I am not shure if people directly will see what it is supposed to be. Would an eye work? In very close up? As if you look into somebody's soul. Do you know what I mean?
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
LaTuaStoria zegt :
Ik vind dit echt een mooi logo. Ik kan hem alleen niet gebruiken, omdat ik veel opdrachten doe voor het bureau VoorTekst en die gebruiken ook wen tekstballon in alle uitingen. Misschien ipv de tekstballon een spiegel ofzo? Ik wil als het ware werkgevers een spiegel voorhouden; van wie ze zijn en hoe de arbeidsmarkt eruit ziet.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-