Een speelse aanpak maar moderne aanpak voor uw huisstijl. Het logo is de individu, maar uw huisstijl geeft de volume van uw werkwijze weer. Meerdere personen meerdere krachten inzetbaar.
mvg
iamselim.nl
"Zorg zonder Grenzen"
- Wedstrijd van: Werk!BV
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-02-2013
Datum einde: 07-03-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bij deze het ontwerp voor uw website, helemaal in lijn met uw huisstijl. Met paar subtiele aanpassingen kunnen we uw huidige website weer nieuw leven inblazen, wel in helemaal in lijn met uw logo voor Zorgen zonder Grenzen.
mvg
www.iamselim.nl
Zojuist heb ik een nieuwe webdesign naar Brandsupply gestuurd, ik was net te laat om het te uploaden. Hopelijk zal deze uw goed bevallen.
mvg
iamselim.nl

Hierbij mijn eerste voorstel voor uw huisstijl. Mijn logo is net iets anders opgezet, om het zo compact en leesbaar te houden. Qua vormgeving heb ik het rustig en strak gehouden, qua details kunt u mij uw persoonlijke wensen melden wanneer u mij tot winnaar heeft gekozen.
mvg
iamselim.nl

De combinatie tussen een uitroepteken, poppetje voor arbeid en zorg
groet
iamselim.nl

Geen commentaar
Bedankt voor je inzending, deze zit bij de laatste vier. Eind van de week maken wij onze keuze.

Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending voor uw logo. Het is een zeer internationale logo geworden dat meerdere symbolen in zich verbergt. Ten eerste heeft het de + van zorg inzich in combinatie met een poppetje dat het personeel (arbeid) moet symboliseren. De gebogen uitroeptekens om het poppetje heen geven snelheid, de wereld (internationaal) en beweging weer. De kleuren blauw en rood zijn zeer bekende kleuren in de zorg en arbeids wereld. Alles bij elkaar een zeer heldere, moderne, herkenbare logo geworden. Zorgen zonder grenzen!
Met vriendelijke groet,
iamselim.nl
Mooi en creatief logo, met de tekst verliest in mijn ogen wel aan kracht. Na het weekend nemen wij een beslissing.