Animatie van de werking van AfterGarlic

Datum start: 18-01-2011

Datum einde: 28-01-2011

Totaal budget: € 150.00
WINNAAR
Nucleus

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zijn op zoek naar een visuele weergave van de werking van AfterGarlic in de vorm van een animatie. Als voorbeeld kan gekeken worden op: http://www.rennie.nl/rennie-nieuws/hoe-werkt-rennie

Bedrijfsomschrijving


AfterGarlic is een tablet met werkzame ingrediënten die knoflookgeur helpen te neutraliseren. Als je knoflook eet, komt er een zwavelverbinding vrij die via je spijsverteringsstelsel wordt opgenomen in het bloed en vervolgens wordt afgegeven via de longen aan de mond. De knoflookgeur wordt ook via de poriën afgegeven. De ingredienten in AfterGarlic zorgen dat deze zwavelverbinding in een vroeg stadium wordt geneutraliseerd en dus geen kans meer krijgt om te worden opgenomen in het bloed.
Voor meer informatie zie: www.aftergarlic.nl

Doelgroep


Iedereen die knoflook eet en privé dan wel zakelijk sociaal contact heeft met anderen en hierin representatief moet/wil overkomen. Denk aan dates, tandartsbezoek, sollicitaties, vergaderingen, enz.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


WINNAAR
300x300

designer: Nucleus

score:

300x300

designer: Nucleus

score:

300x300

designer: Nucleus

score:

300x300

designer: jeroenvwdm

score:

300x300

designer: hester

score:

300x300

designer: jeroenvwdm

score:

300x300

designer: jeroenvwdm

score:

7 Ingezonden designs
3 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300