Bedenk/ontwerp onze mascotte

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: martijn@wissel.nl
  • Categorie: Overig
  • Totaal budget: € 259.00
  • Datum start : 16-06-2016 15:31
  • Datum einde : 23-06-2016 15:30
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 29
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ter verrijking van onze huisstijl en ten behoeve van marketing doeleinden willen wij een figuur/mascotte laten ontwerpen. In eerste instantie zal de figuur een (hoofd)rol gaan spelen in een pitch video voor een crowdfunding project. Over ons: Wissel.nl is een plek waar consumenten cadeaubonnen kunnen inwisselen voor geld en waar je cadeaubonnen met korting kunt kopen. (in- verkoop 2e hands cadeaubonnen). Wij denken zelf in de richting van een konijn. (konijn, doet cadeaubonnen in een hoge hoed en er komt geld uit. En vice versa. Wij willen tevens een "Blow-up" figuur op het dak van onze promotie auto (zie bijlage) laten maken. Hier zien wij graag "ons konijn" weer terug. Het figuur zal ook een terugkomen op onze nieuwe homepage (zie bijlage)

Bedrijfsomschrijving:

Wissel.nl is een nieuw platform waar consumenten terecht kunnen voor het laten uitbetalen van hun ongewenste (ongebruikte) cadeaubon(nen). Wissel.nl rekent direct af met de verkoper en plaatst de ingenomen cadeaubonnen in haar webshop om deze met korting weer door te verkopen aan een andere consument. De verkochte cadeaubonnen gaan in de meeste gevallen per email (direct na aankoop) naar de koper. Wissel.nl is opgericht in september 2016 en telt momenteel 3 werknemers waaronder de 2 oprichters. Wij hebben de ambitie om te groeien door een ijzersterkte propositie en door het overtreffen van klantverwachtingen.

Doelgroep:

verkopers: in Nederland geven we elkaar jaarlijks voor ca. 1.5 mld Euro aan cadeaubonnen. 37% van de cadeau's geven we in de vorm van een cadeaubon, cadeaukaart of gift card. Vaak maken werkgevers gebruik van de fiscale voordelen en belonen personeel in de vorm van cadeaubonnen. Iedereen die een ongewenste cadeaubon heeft en/of liever geld wil is de doelgroep.

Kopers: liefhebbers van korting. Wij hebben een assortiment van gemiddeld 70 merken op het gebied van winkelen, sauna's, bioscopen, restaurants, online shoppen, weekendjeweg, dagje uit, games en muziek.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

zie bijlagen

Social Network