De staande variant. Eveneens met doorgevoerde wijzigingen.
Digitaal-Werven Infographic
Datum start: 10-10-2014
Datum einde: 25-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Bijgaand het ontwerp met de wijzigingen doorgevoerd.
De symbolen van het onderdeel 'uitnodiging, afwijzing en/of reactie' heb ik aangepast zodat het beter aansluit bij de wijze van het onderzoek.
Vriendelijke groet, Zuid Design

De staande variant van het ontwerp.
In een andere kleurstelling.

De staande variant van het ontwerp.
In de de kleuren van het Digitaal-Werven logo.

Hallo Bas,
Zoals eerder gezegd tref je hierbij mijn ingezonden ontwerp.
Ik heb geprobeerd om de informatie op een creatieve en aantrekkelijke manier te visualiseren zodat de infographic aandacht trekt en interessant is om te lezen.
Ik heb zowel een staande als een liggende variant gemaakt. Bij het staande ontwerp is een duidelijke volglijn aanwezig, voor een nog beter overzicht van de stappen en 'logische flow'.
Uiteraard is het geen probleem om zowel tekstuele als illustratieve wijzigingen door te voeren mocht het gewenst zijn. Ik hoor het graag.
Tot slot zag ik dat de diagram 'reactiesnelheid op vraag via Facebook' niet helemaal correct is. De percentages komen opgeteld namelijk op een totaal van 105%. In het ontwerp heb ik de percentages iets aangepast. Maar nogmaals, ik hoor het graag als er andere cijfers bekend zijn.
Vriendelijke groet,
Jacques
Zuid Design

Hallo Bas,
Zoals eerder gezegd tref je hierbij mijn ingezonden ontwerp.
Ik heb geprobeerd om de informatie op een creatieve en aantrekkelijke manier te visualiseren zodat de infographic aandacht trekt en interessant is om te lezen.
Ik heb zowel een staande als een liggende variant gemaakt. Bij het staande ontwerp is een duidelijke volglijn aanwezig, voor een nog beter overzicht van de stappen en 'logische flow'.
Uiteraard is het geen probleem om zowel tekstuele als illustratieve wijzigingen door te voeren mocht het gewenst zijn. Ik hoor het graag.
Tot slot zag ik dat de diagram 'reactiesnelheid op vraag via Facebook' niet helemaal correct is. De percentages komen opgeteld namelijk op een totaal van 105%. In het ontwerp heb ik de percentages iets aangepast. Maar nogmaals, ik hoor het graag als er andere cijfers bekend zijn.
Vriendelijke groet,
Jacques
Zuid Design
Ik zou van vorige bij vorige jaren eerdere maken tekstueel. Verder is de uitgenodigd voor gesprek nu wel heel positief, terwijl we solliciteren om afgewezen te worden.
Ik vind je animatie van de sollicitatieknop wel heel gaaf!
FB vraag heb je gelijk, het is 60-29-9-1-1 als percentage. Heel opmerkzaam!
Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal de wijzigingen doorvoeren.
Ik begrijp alleen niet exact wat je bedoelt met "Verder is de uitgenodigd voor gesprek nu wel heel positief, terwijl we solliciteren om afgewezen te worden."
Is een reactie met een uitnodiging voor een gesprek bij een sollicitatie niet juist een positief iets?
Normaal wel, maar in dit onderzoek solliciteren we met het doel afgewezen te worden. Dus met niet passende CV's. Het is dus heel vreemd om uitgenodigd te worden voor een gesprek als je zoals wij solliciteren om afgewezen te worden :)
Ah oké, duidelijk! Ik zal zoeken naar een passend alternatief ;)