Ontwerp twee verpakkingen beide in twee formaten.

Datum start: 11-01-2012

Datum einde: 31-01-2012

Totaal budget: € 340.00
WINNAAR
pixol

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ontwerp voor Pro-Vital en het MCNA een verpakking van karton in twee formaten. (meegeleverd als file) Ontwerp ze naar eigen inzicht op basis van de stijl van de ook meegestuurde etiketten. (ETIKET-MCNA en ETIKET-PRO

Hou ze beide rustig en strak en laat je fantasie de vrije loop. Speciale richtlijnen voor beide zijn:

VERPAKKING PRO-VITAL

- Pro-Vital = een hoogwaardige natuurlijke voedingsupplementen lijn voor consumenten, de producten komen in de winkel bij therapeuten te staan voor verkoop.
- VERPAKKING: strak, modern en lichtelijk speels.
- LOGO: Pro-vital logo duidelijk terug laten komen op de voorkant, laat voldoende ruimte over voor de product naam, aantal capsules etc. Bedenk voor het aantal capsules een pictogram.
- BOVENKANT: moet één egaal kleurvak is. Deze moeten wij kunnen aanpassen in kleur. (zodat mensen de producten kunnen herkennen via een uniek kleur vlak)
- LINKERZIJKANT: hier komen drie brede tekst regels tekst met wat het product doet. (horizontaal op het product, dus op de lange zijde) Zorg hier dus voor witte ruimte maar zorg eer ook voor dat er kleur is en dat het geheel er strak, rustig en fris uitziet met de tekst regels erbij. (deze tekst vullen wij later zelf in)
- RECHTERZIJKANT: Moet één geheel vormen met verpakking
- ACHTERKANT: hier komen de ingrediënten etc. te staan. Zorg ervoor dat dit rustig en strak blijft en laat het Pro-Vital logo terugkomen in het klein.
- ONDERKANT: hier komen chargenummer en houdbaarheidsdatum te staan, zorg ervoor dat dit grafische ook aantrekkelijk is.

VERPAKKING MCNA:

- Het MCNA levert hoogwaardige professionele voedingsupplementen aan cliënten. Hou de verpakking dus strak, zeer professioneel en overzichtelijk.

- VERPAKKING: strak, modern en lichtelijk speels.
- LOGO: Het MCNA logo moet duidelijk terug komen op de voorkant, laat voldoende ruimte over voor de product naam, aantal capsules etc. Bedenk voor het aantal capsules een pictogram.
- BOVENKANT: moet doorlopen als geheel laat hierop enkel het logo zonder de tekst terugkomen.
- LINKERZIJKANT: hier komen drie brede tekst regels met wat het product doet (horizontaal op het product, dus op de lange zijde). Zorg hier dus voor witte ruimte maar zorg er ook voor dat er kleur is maar dat het geheel doorlopend blijft en de verpakking als één geheel blijft aanvoelen. (de tekst vullen wij later zelf in)
- RECHTERZIJKANT: moet één geheel zijn met de rest van de verpakking.
- ACHTERKANT: hier komen de ingrediënten etc. te staan. Zorg ervoor dat dit rustig en strak is.
- ONDERKANT: hier komen chargenummer en houdbaarheidsdatum te staan, zorg ervoor dat dit grafische doorloopt.

Bedrijfsomschrijving


Wij verwachten dat je, je geest de vrije loop laat en dat je een uniek bijzonder mooi, en unieke verpakking realiseert voor ons. Tekst vertikaal of horizontaal op de voorkant? Het is aan jou, wij geven graag commentaar op je ontwerpen.



Doelgroep


Clienten in een praktijk voor het ontwerp voor het MCNA.
Klanten in een winkel voor het ontwerp van Pro-Vital

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De bestanden zijn opmaak bestanden, logo's en etiket voorbeelden van het etiket dat op de pot komt (en de pot komt in de verpakking die jij gaat ontwerpen) zitten in het meegestuurde .zip bestand.

WINNAAR
300x300

designer: pixol

score:

300x300

designer: AmirDesigns

score:

300x300

designer: breal

score:

300x300

designer: breal

score:

300x300

designer: breal

score:

300x300

designer: breal

score:

300x300

designer: breal

score:

300x300

designer: breal

score:

300x300

designer: SasualDesign

score:

300x300

designer: SasualDesign

score:

300x300

designer: pixol

score:

300x300

designer: pixol

score:

12 Ingezonden designs
4 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300