Ontwerp voor raamstickering bedrijfspand
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Daan van Gent
- Categorie: Overig
- Totaal budget: € 329.00
- Datum start : 22-08-2017 17:34
- Datum einde : 05-09-2017 00:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 5
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Decisio is een economisch onderzoeks- en adviesbureau. Sinds kort hebben we een nieuw logo en een nieuwe huisstijl. Deze sluit niet meer aan op de huidige uitlatingen op de ramen van ons kantoorpand.
Wij willen graag naar buiten toe wat meer uitstralen wat we doen en waar we voor staan. Dat willen we onder andere doen door middel van een infographic die we kunnen gebruiken als raam bestickering (met specifieke afmetingen). Wat er precies op de infographic aan informatie moet komen laten we deels bij de ontwerper, deze kan ter inspiratie gebruik maken van onze website (www.decisio.nl). Daar kan de ontwerper een kijkje nemen bij de actuele projecten die we uitvoeren. Veelal zijn deze gericht op (duurzame) mobiliteit, infrastructuur en een duurzame leefomgeving. In ons werk maken we ook steeds meer gebruik van infographics, bijvoorbeeld: http://decisio.nl/wp-content/uploads/Tour-de-Force-Infographic.pdf
In aanvulling op de zakelijke projecten die we uitvoeren geven we graag mee dat we een klein bureau zijn met relatief jonge medewerkers dat is gevestigd in het hartje van Amsterdam (om de hoek van het Waterlooplein, waar veel mensen langs lopen, fietsen en rijden. Dit biedt ook mogelijkheden voor de ontwerper om zichtbaarheid te creëren voor zijn/haar werk). We staan dus overal voor open, maar willen graag wat meer creativiteit uitstralen die toch verteld wat wij doen of iets zegt over de projecten waar wij ons mee bezig houden. In een van de bijgevoegde bestanden ziet u de huidige situatie, met daarop het oude logo en in tekst de domeinen waarop wij werkzaam zijn.
Graag geven we enkele voorwaarden voor het nieuwe ontwerp mee:
- Het moet lichtdoorlatend zijn, maar we gebruiken de raambedrukking wel tegen de inkijk in het kantoor. De hoogte hebben wij nu zo bepaald (zie bijgevoegd bestand) dat je er vanbinnen uit overheen kunt kijken. Mocht iemand een speels idee hebben dat buiten deze afmetingen uitsteekt, dan staan wij daar ook voor open (waarbij de breedte van de ramen uiteraard wel een vast gegeven is).
- Liefst een ontwerp dat geheel doorlopend is op alle ramen (zie bijlage voor de specifieke afmetingen van de ruiten en deuren met glas die we willen laten bedrukken: 4 ramen en twee dubbele deuren).
- Wij willen graag een dynamisch, maar praktisch haalbaar ontwerp (het moet ook van een klein afstandje leesbaar/herkenbaar zijn).
- Het logo mag in het ontwerp verwerkt worden, maar dat hoeft niet (we kunnen het logo ook op een andere plek op het raam plaatsen). Ons nieuwe logo is toegevoegd als bijlage.
- We hebben een bepaalde ‘look and feel’ gecreëerd met onze nieuwe huisstijl. Daar passen bepaalde kleurcodes bij, deze geven we ter inspiratie mee, maar hoeven niet per se verwerkt te worden in het design:
- Rood: 240 78 85
- Blauw: 0 155 197
Wij willen graag naar buiten toe wat meer uitstralen wat we doen en waar we voor staan. Dat willen we onder andere doen door middel van een infographic die we kunnen gebruiken als raam bestickering (met specifieke afmetingen). Wat er precies op de infographic aan informatie moet komen laten we deels bij de ontwerper, deze kan ter inspiratie gebruik maken van onze website (www.decisio.nl). Daar kan de ontwerper een kijkje nemen bij de actuele projecten die we uitvoeren. Veelal zijn deze gericht op (duurzame) mobiliteit, infrastructuur en een duurzame leefomgeving. In ons werk maken we ook steeds meer gebruik van infographics, bijvoorbeeld: http://decisio.nl/wp-content/uploads/Tour-de-Force-Infographic.pdf
In aanvulling op de zakelijke projecten die we uitvoeren geven we graag mee dat we een klein bureau zijn met relatief jonge medewerkers dat is gevestigd in het hartje van Amsterdam (om de hoek van het Waterlooplein, waar veel mensen langs lopen, fietsen en rijden. Dit biedt ook mogelijkheden voor de ontwerper om zichtbaarheid te creëren voor zijn/haar werk). We staan dus overal voor open, maar willen graag wat meer creativiteit uitstralen die toch verteld wat wij doen of iets zegt over de projecten waar wij ons mee bezig houden. In een van de bijgevoegde bestanden ziet u de huidige situatie, met daarop het oude logo en in tekst de domeinen waarop wij werkzaam zijn.
Graag geven we enkele voorwaarden voor het nieuwe ontwerp mee:
- Het moet lichtdoorlatend zijn, maar we gebruiken de raambedrukking wel tegen de inkijk in het kantoor. De hoogte hebben wij nu zo bepaald (zie bijgevoegd bestand) dat je er vanbinnen uit overheen kunt kijken. Mocht iemand een speels idee hebben dat buiten deze afmetingen uitsteekt, dan staan wij daar ook voor open (waarbij de breedte van de ramen uiteraard wel een vast gegeven is).
- Liefst een ontwerp dat geheel doorlopend is op alle ramen (zie bijlage voor de specifieke afmetingen van de ruiten en deuren met glas die we willen laten bedrukken: 4 ramen en twee dubbele deuren).
- Wij willen graag een dynamisch, maar praktisch haalbaar ontwerp (het moet ook van een klein afstandje leesbaar/herkenbaar zijn).
- Het logo mag in het ontwerp verwerkt worden, maar dat hoeft niet (we kunnen het logo ook op een andere plek op het raam plaatsen). Ons nieuwe logo is toegevoegd als bijlage.
- We hebben een bepaalde ‘look and feel’ gecreëerd met onze nieuwe huisstijl. Daar passen bepaalde kleurcodes bij, deze geven we ter inspiratie mee, maar hoeven niet per se verwerkt te worden in het design:
- Rood: 240 78 85
- Blauw: 0 155 197
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep: