homepage design voor veiling website

Datum start: 29-01-2012

Datum einde: 05-02-2012

Totaal budget: € 350.00
WINNAAR
createcomm

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De achterkant van de website (veilingsfunctionaliteit) wordt reeds ontwikkeld. De homepage ziet er nu als volgt uit : http://www.prowebdesignsolutions.com/Dental@26jan/ \n\nWe zoeken een design voor de homepage dat voldoet aan de volgende eisen :\n\n1. Het moet direct duidelijk zijn waar het om gaat : in 4 stappen kunnen klanten op basis van hun eigen behandelplan een aanbieding opvragen bij andere tandartsen. stap 1 : aanmelden stap 2 : uploaden behandelplan 3: kies de tandartsen die je een offertes wilt vragen 4. kies de offerte en doe een aanbeveling. \n2. Het business model achter de website is een abonnement voor tandartsen. Het moet voor consumenten duidelijk zijn dat we volstrekt onafhankelijk zijn en niet gelieerd aan wie dan ook. \n3. De uitstraling moet fris, simpel en transparant zijn. Geen toeters en bellen, alles gericht op helderheid richting consument. \n4. Kleurstelling moet hier aan aangepast zijn : fris, clean en aantrekkelijk. \n\nVoorals nog is alleen een ontwerp voor de homepage nodig. \n\nOnderdelen die in ieder geval nodig zijn :\n\n1. 4 stappen moeten centraal staan en duidelijk en helder zijn voor consument\n2. 2 verschillende vormen van aanmelden : klanten en tandartsen : het moet duidelijk zijn waar deze 2 groepen terecht moeten. \n3. de voordelen voor de consument moeten direct zichtbaar zijn. \n4. newsfeed is belangrijk : er is veel publiciteit en discussie over dit onderwerp.\n\n\n

Bedrijfsomschrijving


Het betreft een website waarop consumenten offertes kunnen opvragen bij tandartsen op basis van een offerte die ze van hun eigen tandarts hebben gekregen. Tandartsen zijn sinds 1 januari verplicht om bij bepaalde behandelingen een behandelplan met kostenindicatie te geven. Deze website stelt consumenten in staat om dit behandelplan naar verschillende tandartsen te sturen, die vervolgens op basis van dit behandelplan een aanbod kunnen doen. Een beoordeling van de tandarts en behandeling is de laatste stap in dit proces, zodat consumenten naast prijs ook op basis van andere criteria kunnen kiezen.\nEen soort van werkspot voor tandartsen.

Doelgroep


Consumenten die een behandeling nodig hebben en die naast prijs ook kwaliteit belangrijk vinden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Nog geen definitieve kleurstellingen bepaald. Frisse uitstraling is het belangrijkste.

WINNAAR
300x300

designer: createcomm

score:

300x300

designer: N.Polderman

score:

300x300

designer: Mater

score:

300x300

designer: pixicon.nl

score:

300x300

designer: pixol

score:

300x300

designer: Bram

score:

300x300

designer: pixol

score:

300x300

designer: createcomm

score:

300x300

designer: RVHill

score:

9 Ingezonden designs
7 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300