Beste Brameda
Volgende opmerking heb ik opgenomen in het nieuwe ontwerp.
- Prijzen binnen de kader gezet, daarbij is de kader iets groter geworden.
- Cijfers achter de keuzes zijn verwijderd, ook is het lettertype veranderd die naar mijn mening meer rust geeft.
- Home button voorzien van een mouseover.
- Wat kleine kleur aanpassingen toegepast om nog meer rust te creëren.
Ik wacht u reactie af,
Vriendelijke groeten,
Renzo van den Berg
Ontwerp voor nieuwe interieur/gadget winkel
- Wedstrijd van: Brameda
- Categorie: Webpagina design
- Status: Beëindigd
Datum start: 21-03-2011
Datum einde: 04-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Brameda,
Ook had u aan mij gevraagd voor een nieuwe ontwerp met een andere kleur.
Hierbij mijn laatste nieuwe ontwerp met een andere kleur.
vriendelijke groeten,
Renzo van den Berg

Beste Brameda,
Bedankt voor u snelle reactie.
Ik heb de opmerkingen opgenomen in mijn nieuwe ontwerp.
Inlog blok vervangen voor een
\"Best sellers\" blok. De reden dat ik hiervoor heb gekozen is om de bezoekers zoveel mogelijk te laten triggeren.
Ik heb het linker en het midden blok aangepast. Er is meer ruimte tussen tekst en het producten overzicht.
Ik kijk uit naar u reactie,
vriendelijke groeten,
Renzo van den Berg
Beste Renzo,
Ik zie dat je inderdaad een aantal aanpassingen hebt gedaan, enkele zijn erg goed, anderen ook ietsjes minder.
Het bestseller is een goed idee, daar kunnen we zeker wat mee. leuk dat je een bestseller en een actie boven elkaar hebt.
De indeling links ben ik nog steeds niet helemaal over te spreken. Ik denk dat dat meer te maken heeft met het feit dat er een getal achte de producten staat, dit zorgt voor een wat drukkere inderling.
De ruimtes die je hebt gecreerd tussen de producten is ook een stuk beter. hierdoor wordt het geheel een stuk overzichtelijker. Toch denk ik dat de prijzen van de producten terug in in het kader van het product gezet moeten worden. Dit om verwarring te voorkomen.
Veel succes met het nieuwe ontwerp.
mvg
team brameda
Beste Renzo,
Zou je ook eens (buiten alle punten die ik hierboven genoemd heb) een andere kleur kunnen gebruiken? dit ter vergelijk.
Ik zie ze wel verschijnen.
mvg
team brameda
dank u wel voor u opmerkingen.
ik ga me best doen en u krijgt de nieuwe ontwerpen zo snel mogelijk te zien.

beste Brameda
beschrijving van mijn ontwerp,
Naam : zoals er geen naam was weergegeven, heb ik één zelf bedacht. De website is bedoeld om gadgets te verkopen aan een specifieke doelgroep.
Zo dacht ik aan Get gadgets. (spreekt voor zich)
Ik heb een grote banner gebruikt aan de bovenkant van de website. Het is opvallend en het plaatje geeft een impressie weer die aanslaat op de doelgroep van de website.
Aan de linkerkant van de banner, is een gedeelte weergegeven waarin een nieuw product word gepresenteerd. Bij elke nieuwe verandering in het assortiment is het mogelijk om dit vlak aan te passen.
Zes buttons horizontaal, die bedoeld zijn om klanten genoeg informatie geven over de inhoud van de website. Aan de linkerkant verticaal zijn er uitklapbare vlakken te zien, hier kunnen zij keuze maken uit verschillende groepen. Wanneer er een keuze word gemaakt van groep, worden de producten weergegeven die bij dit onderwerp toe behoren.
Ik heb warme kleuren gebruikt met glossy buttons, een modern strakke en overzichtelijk ontwerp.
ik ben benieuwd naar u reactie,
vriendelijke groeten,
Renzo van den Berg
Beste Renzo,
Dank je wel voor de inzending.
Een leuk en trendy uiterlijk, alleen redelijk druk.
het bovenste gedeelte is helemaal ok. de banner is echt een uitsmijter, zeer goed verzonnen.
de menubalk aan de linkerkant komt redelijk rommelig over. dit heeft waarschijnlijk te maken met de soort indeling, en de tekst die redelijk dicht op elkaar staat. Het uitvouwen zijn wij in ieder geval wel een fan van.
Ook het product gedeelte hebben wij het gevoel dat er te weinig ruimte is tussen de verschillende producten. hierdoor lijkt dat gedeelte heel erg druk.
De optie inloggen kan wat ons betreft verdwijnen, of naar boven geplaats worden naast het winkelmandje.
Het actie gedeelte(in the spotlight) is erg goed gevonden. het springt er echt uit, en staat volgens ons ook op een erg goede plek.
We zien je nieuwe ontwerp graag verschijnen!
met vriendelijke groet
Het vanbrameda team.