Een hedendaags energiek ontwerp voor Oekraine op social media

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: elsamiros
  • Categorie: Website design
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 29-03-2022 10:00
  • Datum einde : 02-05-2022 07:05
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 30
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Maak een ontwerp voor een goed doel.

Titel van het ontwerp: Doneer je "leeftijd" voor Oekraïne OF Ik doneer mijn "leeftijd" voor Oekraïne

Wanneer je naar heel wat flyers/ ontwerpen ziet van bijvoorbeeld het Rode Kruis of 12-12, dan merk je dat deze ontwerpen eigenlijk verouderd zijn en/of in sommige gevallen minder mooie afbeeldingen laten zien. Daar willen wij komaf van maken. Een eigentijdse/ energiek ontwerp dat je in een nieuw jasje bedenkt. Bijvoorbeel een 3 of 4-tal verticale of horizontale banners naast of onder mekaar waarop mensen te zien zijn én aankondigen dat ze hun "leeftijd" voor Oekraïne hebben gedoneerd.

Bijvoorbeeld; je ziet op elke banner 1 tot 3 mensen van verschillende leeftijdsgroepen & geslacht dat aankondigt hoeveel ze hebben gedoneerd. Zie hier zijn een tal van voorbeelden:

(1) een adolescent tussen 18j en 24j dat bijv. samen met haar beste vriendin €22 en €23 hebben gedoneerd;
(2) een volwassen tussen 25j en 40j dat bijv. €36 heeft gedoneerd;
(3) een middelbare leeftijd tussen 41j en 50j dat bijv. samen met zijn of haar partner €42 en €44 hebben gedoneerd
(4) en natuurlijk de 50+'ers die bijv. samen met een kleindochter €59 en €18 hebben gedoneerd

De rekeningnummer van de stichting komt later.

We hopen er samen iets leuks van te maken!

Bedrijfsomschrijving:

Een nieuw, klein maar toch een leuke organisatie/ stichting dat probeert een sociaal en ideëel doel te halen. In dit geval willen wij heel wat mensen van Oekraïne financieel steunen. Om te beginnen willen we starten met communiceren enkel op social media door middel van banners. Met zo'n banners willen wij graag op een leuke, creatieve en positieve manier een gift vragen. En daarom kwamen we op het idee dat mensen een bedrag - dat op basis van hun leeftijd - kunnen doneren. Kortom, het bedrag dat ze doneren, hangt af van hun leeftijd.

Doelgroep:

Van tieners t/m 50+'ers

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Kleuren: bijvoorbeeld een wit achtergrond met sterke kleuren op de voorgrond

Social Network