Geen commentaar
Een startende personeelsbemiddelaar met grote dromen (Deel twee!)
- Wedstrijd van: phonkoop
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 12-02-2011
Datum einde: 12-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Ha Sander,
Dit ziet er goed uit! Ik ga voor jouw ontwerp. Wil jij de andere sites maken, zodat de bouwer hiermee aan de slag kan (opdrachtgever, ZZP\'ers).Wanneer je bij kandidaat komt is het handig dat je uitleg kunt krijgen over de doelgroep en werkwijze, maar ook gelijk naar vacatures kan zoeken. Zo ook bij de andere onderdelen (opdrachtgevers/ZZP\'ers). Ik weet niet of het gemakkelijk telefonisch te bespreken is. Donderdag ben ik goed te bereiken op 06-11621141. Tot donderdag en bedankt voor je aanpassingen.
Beste Peter,
Bedankt dat mijn inzending zo in de smaak valt.
Ik zal morgenochtend even telefonisch contact met je opnemen.
Groeten Sander

Ps. In verband met de carnavalsperiode ben ik wellicht wat slechter bereikbaar de komende week. Ik doe m\'n best om af en toe m\'n mail en feedback in de gaten te houden.
Groeten Sander

Hoi Peter,
Ik heb me gebogen over je voorgaande feedback. Deze heb ik zo goed mogelijk proberen te verwerken in een drietal aangepaste paginavoorstellen.
Ik heb ervoor gekozen om geen vierde foto toe te voegen in de header, omdat dan de hele uitlijning verstoord wordt. In plaats daarvan heb ik de \"inschrijving\" naar de linkse zijkant verhuisd, zodat je bovenin ruimte hebt voor de drie hoofddoelgroepen. Verder heb ik daar wat foto\'s verwisseld om wat speelser voor de dag te komen.
Het inloggen is in mijn ogen wel een wezenlijk onderdeel van deze site, mede omdat mensen hun persoonlijke gegevens achterlaten, en deze ook moeten kunnen aanpassen. Het moet natuurlijk niet zo zijn, dat iedereen maar andermans account kan aanpassen. Vandaar de inlogfunctie.
Nieuw is de pagina waarbij de kandidaat (of straks opdrachtgever/zzp\'er) wordt getoond. Ik begreep uit de feedback dat de profielfoto in het drieluik getoond zou kunnen worden? Dat leek me niet zo\'n goed plan, vanwege de uitsnedes en verhoudingen van bepaalde foto\'s. Bovendien wordt het vrij kostbaar om dat technisch te verwezelijken en voor sommige mensen is het geen pluspunt om een grote foto van zichzelf op de site te plaatsen. Vandaar dus een redelijk bescheiden formaat foto, met daarbij de gegevens.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt.
Groeten Sander

Geen commentaar

Geen commentaar

Beste Peter,
Bij deze stuur ik je een aantal ontwerpvoorstellen voor Personal Link. Ik heb ervoor gekozen voor een \"clean identity\", om op die manier tegemoet te komen aan de zakelijke kant, maar ik heb er tevens voor gekozen om de persoonlijke kant van het bedrijf uit te lichten door er grote foto\'s in te plaatsen. Geen overdreven foto\'s waar mensen zich aan gaan ergeren, maar foto\'s die passen bij de hoofdstukken, en die een bepaalde rust uitstralen.
Mbt. het advies over de \"next step\" zoals je zelf omschrijft; Ik maak zelf altijd gebruik van 1 persoon die alles voor mij omzet naar een werkend geheel, als je geinteresseerd bent kan ik hem ook voor dit project inzetten.
Ik zie je feedback graag zo snel mogelijk tegemoet,
Groeten Sander Vissers
info [at] vissie.eu
http://www.sandervissers.blogspot.com
Ps. de gebruikte foto\'s in het ontwerp zijn gratis stockphoto\'s en hoeven achteraf dus niet meer aangekocht te worden!
Beste Sander,
Knap hoor. Jij zit het dichtst bij mijn idee. Lekker helder en overzichtelijk. Ook niet te veel blauw verwerkt. Dat is leuk voor het logo, maar als het te veel blauw wordt, dan wordt het kil. Ik heb ook op je site gekeken. Leuke creaties.
Welkomspagina: indeling goed, ik weet niet of het nut heeft dat mensen kunnen inloggen (inschrijven, gebeld worden en aanmelden voor een nieuws brief is volgens mij voldoende). Die ruimte wil ik liever gebruiken voor vacatures (boven of onder de werkzoekende dames. dit ziet er top uit!), wellicht is er aan de linker kant ook ruimte voor icoontjes van linkedIn etc. Voor wat betreft de foto\'s in de 3 grote blokken. Die eerste met die pen is goed, ik weet niet of je iets grappigers, ongedwongener foto\'s kunt vinden (opdracht gever die zuchten aan het zoeken is naar kandidaten of een kandidaat die niet weet wat ze zoekt). Daarnaast is er ook een groep ZZP\'ers. Wellicht een vierde blok erbij (het zijn strikt genomen opdrachtgevers volgens de belastingdienst, maar ook opdrachtzoekers).
Is het niet handig dat:
- er boven aan de welkomsite de volgende woorden staan:
home/vacatures/opdachten/inhouse recruitment (ik kan mijzelf ook verhuren als recruiter a.i.)/get personal/contact. Dit vanwege de grote blokken met foto\'s die je sturen naar inschrijven/opdrachtgevers/kandidaten/ZZP\'ers.
- ergens een link staat waar ze snel hun CV kunnen oploaden, met een aantal vaste gegevens zoals naw etc.
Mooi trouwens dat je de foto in drieluik laat terugkomen als je doorlinkt naar kandidaten.
Is het dan handig om de onderliggende site te combineren (foto van kandidaat met vacatures/ZZP\'er met opdrachten)..
Is het niet handig om op de kandidatenlink en op de opdrachtgevers link een link te maken met CV uploaden/ Vacature uploaden?
Mocht je nog vragen hebben: peter.honkoop@personallink.nl of 06-11621141