Beste Rinus,
Bijgaand vast de homepage, waar ik de aanpassingen heb doorgevoerd. Het dropdownmenu is ter visualisatie en verder niet van toepassing op de betreffende pagina.
Graag hier je reactie op, dan kan ik de rest van de pagina\'s maken op basis van deze.
Groeten,
Sjoerd Stellingwerf
Nieuw webdesign voor een internet rijschool gericht op het behalen van autorijbewijs B
- Wedstrijd van: rinusverheij
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2
Datum start: 22-02-2011
Datum einde: 15-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Sjoerd,
Ziet er erg goed uit! Ga zo door! Ben benieuwd naar de rest.
Groet,
Rinus Verheij

Bijgaand een rustigere opzet. Wel heb ik nu de pijl magenta gemaakt, anders werd het weer wat te rustig...
Dank je wel! Dit oogt beter, maar misschien kunnen we beide opmaken eens A/B testen op hogere conversie.
De wedstrijd loopt bijna ten einde. We gaan ons maar eens beraden op de winnaar :-)
Rinus
Succes met de keuze!
Groeten,
Sjoerd

Beste Rinus,
Op de valreep nog een aangepaste pagina met de verwerking van het formulier in de header / banner.
Ik hoor graag van hoe dit een vervolg krijgt!
Groeten,
Sjoerd
Sjoerd,
De indeling zit er erg goed uit! Alleen iets meer spelen met de kleur (komt wat hard over in vergelijking met de rest.
Zou je als tegenhanger het formulier een andere of neutralere kleur kunnen geven en dan de button magenta, voor de leesbaarheid. Maar wel dat het er duidelijk uitspringt.
Groet,
Rinus

Beste Rinus,
Ik heb de aanpassingen op de Landingspage ook doorgevoerd. De algemene voorwaarden heb ik in de tekst verwerkt, en de footer daardoor blanco kunnen laten.
Groeten,
Sjoerd
Beste Sjoerd,
Goed opgepakt! Niets meer aan doen! Wij zijn hier zeer tevreden mee.
Groet,
Rinus

Geen commentaar
Beste Sjoerd,
Een perfecte landingspagina. We zijn zeer tevreden. Fris gebruikt van de kleuren, niet te druk en niet te veel. Informatie duidelijk benadrukt en leest niet vervelend. Unieke landingspagina ten opzichte van de website.
Volgende verwerkingen zien we graag terug:
- formulier iets hoger(breder een optie?), afbeelding verwerken vanaf de top (zwevende afbeelding met overloop in de achtergrondkleuren).
- indeling goed en duidelijk. juiste elementen springen eruit.
- footer anders indelen of algemene voorwaarden erin verwerken (niet te veel uitwegen)
Blanco laten ook een optie (alleen achtergrond kleur)
- social feeds kan weg uit de header. (verwerking in de page (tweet dit; like dit;)
Groet,
Rinus Verheij
Wat bedoel je hier precies met \" afbeelding verwerken vanaf de top (zwevende afbeelding met overloop in de achtergrondkleuren)\" ?
Dat de afbeelding als een soort Polaroid op de pagina wordt gezet (iets hoger weergegeven, zodat het formulier hoger komt te staan op de pagina.)
de Socialfeeds vervallen, en dan de afbeelding half in het roze deel en de rest in het blauwe deel weergegeven.

Geen commentaar
Beste Sjoerd,
- tekst goed verwerkt
- proefrijles valt nog weg in de pagina:
Oplossen door mogelijk in header te plaatsen in combinatie met afbeelding of de punten van proefrijles benadrukt
Omdat conversie belangrijk is, moet de proefrijlesformulier direct zichtbaar zijn bij het laden van de pagina.
Rechts kan dan eventueel een begeleidende afbeelding komen ipv het formulier.
We zien graag een betere alternatief van de verwerking van het formulier.
Groet,
Rinus Verheij

Geen commentaar
Beste Sjoerd,
Wederom een goed ontwerp/overzicht. Ruimte is goed verwerkt.
Indeling is altijd aan te passen. Maar we zijn tevreden tot zover. De banner is ook aan te passen aan de inhoud van de pagina\'s wanneer nodig.
Groet,
Rinus Verheij

Beste Rinus,
De homepage heb ik voorzien van een zoek functie en het kruimelpad.
Verder heb ik een aantal andere pagina\'s uitgewerkt en een landingspage gemaakt.
dus:
- home
- home > paketten
- home > paketten > starters
- landingspage
De banner / header heb ik vooralsnog op elke pagina hetzelfde gelaten, maar deze kan wisselen.
Ik ben wederom benieuwd naar je reactie!
Groeten,
Sjoerd Stellingwerf
Bedankt voor je inzending. We zijn zeer tevreden met je inzendingen.
Je hebt onze punten goed opgepakt en verwerkt in het ontwerp.
We zien graag ter verduidelijking de volgende verwerkingen (om het visueel compleet te maken):
- volgorde anders van de 3 blokken: altijd in de buurt, prijzen, proefrijles
- voordelen wordt dan prijzen: regel tekst en verwijzing naar de prijzenpagina (button belangrijk)
- altijd in de buurt: alleen de postcode check met begeleidende tekst (button niet gelijkwaardig aan prijzen)
- aanvraag proefrijles (lees: niet gratis) wel met een duidelijke button (gelijk aan prijzen)
zie ook huidige homepage.
Niet proefles, maar proefrijles (zie grootte ronde button in header)
Graag zien we in de navigatie de verwerking van een dropdown, dmv een pijltje: voorbeeld dropdown:
- rijlespakketten: all-in starters, gevorderden, etc.
Navigatie onderdelen die we graag willen zien zijn:
Home | Prijzen | Rijlespakketten | over All-in-Solo | Proefrijles | Cursisten | Contact
alle onderdelen zullen dropdown zijn behalve home.
- zoekfunctie: invoerveld minimaal 25 tekens zichtbaar. pijl in button kan weg.
- top-nav kan in de footer: Sitemap | Vacatures | Algemene Voorwaarden | Disclaimer
- social feeds daaraan toegevoegd, plus evt laatste blogberichten.
- in de footer rechts twitterfeed weergegeven met de laatste tweets
Graag willen wij dit zien, vanwege de ruimte. Het is altijd mogelijk het ontwerp iets breder te laten zien.
We hopen dat je hier iets mee kan.
Groet,
Rinus Verheij
Vergeet nog te vermelden:
Omdat rechts in de top kaal blijft, kan daar eventueel het telefoonnummer van All-in-Solo worden geplaatst: 088-4004200.

Beste Rinus,
Bijgaand mijn inzending voor de website.
Voor nu heb ik de homepage gemaakt.
Hier kom je binnen, dus moet je een goed overzicht hebben en snel je informatie kunnen vinden.
Wat direct opvalt is de proefles, mede omdat de afbeelding daarop gericht is.
Hoe het verder tekstueel ingevuld kan worden heb ik nog redelijk open gelaten, deze schets is om je een beeld te geven.
Ik hoop dat deze stijl je aanspreekt, dan kan ik ook de andere pagina\'s ontwerpen.
Eventueel heb ik binnen mijn netwerk voldoende kennis om de bouw van de website tot een succesvol eind te brengen!
Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
Met vriendelijke groet,
Sjoerd Stellingwerf
www.conceptenontwerp.nl
info@conceptenontwerp.nl
Beste Sjoerd,
Bedankt voor je deelname. Ik vind het een erg fris ontwerp. En kan me er gelijk in vinden.
De homepage ziet er compleet uit, en alle punten zijn goed benadrukt. De banner/header is duidelijk aanwezig en kan goed wisselende informatie bevatten.De button prijzen is in dit geval niet nodig, omdat de onderste blokken de eerste 3 ingangen zijn voor het navigeren.
De navigatie is duidelijk aanwezig, en bevat de juiste ruimte om alles erin kwijt te kunnen.
Ik mis alleen de zoekfunctie en ruimte voor het kruimelpad.
Ik ben benieuwd naar de informatiepagina, de informatiepagina met conversie en een landingspagina. Onze huidige website mist bijvoorbeeld het gebruik van een kruimelpad, wat we graag terug willen zien in dit ontwerp.
We zien graag meer van je verschijnen. Je hebt een goede eerste indruk ons achtergelaten, waar we graag meer van willen zien.
Groet,
Rinus Verheij
Beste Rinus,
Bedankt voor je reactie, leuk dat het zo goed ontvangen is.
Ik ga dit weekend bezig met de andere pagina\'s!
Groeten,
Sjoerd Stellingwerf