Schrijfwedstrijd Schrijvers van Oranje

Datum start: 26-10-2012

Datum einde: 15-11-2012

Totaal budget: € 399.00

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Van 2013 tot 2015 viert Nederland de 200ste verjaardag van het Koningshuis. Ter gelegenheid hievan schrijft uitgeverij Oranjemarketing een schrijfwedstrijd uit voor Roman en thrillerschrijvers.

Op de website gaan schrijvers e strijd aan met elkaar, de kolok, de jury maar vooral met zichzelf.

Bedrijfsomschrijving


Oranjemarketing is een onderdeel van Media Participatie. De organisatie ontwikkelt marketingactiviteiten op cultuurhistorisch gebied .

Voor meer informatie kijk op www.oranjemarketing.nl en www.schrijversvanoranje.nl

Doelgroep


De doelgroep bestaat uit schrijvers van thrillers en historische romans.
De leeftijd van de doelgroep zit tussen 25 en 65

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Laat je inspireren door de 'Poliphile'. Dit boek was eigendom van de Prins van Oranje. Je kunt het doorbladeren op www.oranjemarketing.nl. Van elke pagina zijn foto's beschikbaar.

Ontwerp de Landingpage, De profielpagina van de schrijver, de centrale pagina, en de Service pagina.

Er zijn geen ontwerpen die aan de opgegeven criteria voldoen.