HAllo Autonomic,
Bij deze de eerdere pagina's met aanpassingen en de overige pagina's (vacatures) uit de pdf uitgewerkt in dezelfde lijn.
Uiteraard hoor ik graag wat u er van vind, wat de wijzigingen zijn en wat ik eventueel meer kan doen.
Vriendelijke groet,
Jorina - mooiniet
Autonomic zoekt 'HET' design voor 'de' nieuwe website
- Wedstrijd van: Autonomic
- Categorie: Website design
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 07-08-2012
Datum einde: 07-09-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Jorina,
Ziet er goed uit. Paar puntenjes nog
1) het logo is nog iets aangepast, de EPS is net geupload, is het mogelijk het nieuwe logo erin te zetten (minimale aanpassing)
2) bij de overzichtspagina van vacatures is het nu open klappen naar kort profiel dit moet in onze optiek continu zichtbaar zijn (een functie titel zegt niet zoveel). We willen juist kort profiel hebben bij de titel
3) Het grote vierkante blok 'eerst contact' mag misschien wat kleiner of moet in ieder geval meer gericht zijn op per mail contact opnemen
4) verder is het solliciteer via linkedin of per e-mail als aparte button, deze graag zowel boven als onder de vacature

Hallo Autonomic,
Op de valreep mijn nieuwe voorstel!
Er is niet erg veel veranderd aan de opbouw, ik ben van mening dat de indeling van de site prima staat, wel heb ik veel van de sierende elementen weggehaald, het menu grijs gemaakt en vierkante kaders geplaatst, ipv rond. Zo oogt het geheel rustiger (zoals bij Mika), maar door het subtiel herhalen van de vorm in de achtergrond en het gebruik van een kruisje bij bijv tekst, toch trouw aan de huisstijl. Naar mijn mening een goede balans, graag hoor ik wat jullie vinden!
Vriendelijke groet,
Jorina - info@mooinietontwerp.nl

Hallo Autonomic,
Hierbij een aangepaste versie. Fijn dat het ditmaal een vectorbestand van het logo is, erg handig. Ik heb hem geplaatst en de kleuren aangepast.
Wanneer jullie mij tot winnaar zouden kiezen, zal ik sowieso alle bestanden helemaal nalopen, perfectioneren en omzetten naar een formaat geschikt voor een webbouwer. In bijna alle gevallen is het zo dat ik na het aflopen van een wedstrijd buiten brandsupply nog een en ander aanpas ( denk in dit geval aan de foto's bijvoorbeeld), dat gebeurt in jullie geval met het logo ook, geloof ik. Ik wilde in ieder geval aangeven dat dat geen probleem zou zijn, ik wil een compleet product bij jullie afleveren!
Graag hoor ik of het ontwerp zo goed is, mocht er nog iets zijn, laat het me weten. U kunt me altijd contacten via info@mooinietontwerp.nl.
Vriendelijke groet,
Jorina - mooiniet
Beste Jorina,
Je flexibiliteit spreekt uiteraard voor je.
Na overleg tussen de partners zien we toch nog een paar dingen die niet helemaal zijn zoals iedereen ze wil zien. Het is nog te onrustig. De 'inlegkruisjes' zoals ze genoemd worden maken het geheel net te druk, hoewel we niet te standaard willen worden natuurlijk is het nu misschien iets too much. Nu zijn wij geen ontwerpers en is het lastig aan te geven hoe het dan precies anders zou moeten, maar misschien weet je hier zelf een goede oplossing voor?
Wat we een beetje zoeken is de sfeer die jouw ontwerp uitstraalt met toch ook iets meer de rust die b.v. bij mikadesign (zie een andere site) naar voren komt. Kan je daar iets mee?
Hallo Autonomic,
Ik ben het helemaal met jullie eens, moet ik zeggen.
Het scheen me toe dat juist het gebruik van de 'inlegkruisjes' hetgeen was wat mij onderscheidde van andere ontwerpen en daarom ben ik er op verder gegaan, maar het oogt inderdaad vrij druk.
Ik ga ermee aan de slag, jullie kunnen nieuwe voorstellen tegemoet zien.
vriendelijke groet,
Jorina - mooiniet
Hi Jorina, fijn, dat zou 'mooi'zijn, een soort combi idee tussen mika concept en mooiniet. Alvast dank.

Hallo Autonomic,
Dank voor de reactie en de heldere uitleg. Bij deze de twee pagina's geupdate.
Ik heb de balans tussen speels (de ronde vormen uit het logo) en zakelijk gezocht, plus gezorgd dat er meer interactiviteit is. Op de home staan nu 'recente projecten'. Misschien is dit niet praktisch, hier zou eventueel een vacature of nieuwsbericht kunnen staan.
Graag hoor ik of ik weer iets dichter in de buurt ben!
Vriedelijke groet,
Jorina - mooiniet
Hoi Jorina,
Ik denk dat je zeker in de buurt begint te komen. Ik zou nooit een woord in de tekst linken zoals bovenin, maar daar altijd een button van maken. Verder denk ik dat je op de goede weg zit, ook met de Boemerang als 'teken' gebruik om iets aan te wijzen.
Hall Autonomic,
dank voor de reactie, ik ga er zeker mee aan de slag en zal de andere pagina's uitwerken.
Groet, Jorina - mooiniet

Hallo Autonomic,
Bij deze een voorstel voor de website,
waarbij ik twee van de voorbeeldpagina's heb uitgewerkt, de home, met werknemer en quote, en de geschiedenispagina. Alles is uitgevoerd in een vrij zakelijke stijl, met de speelse elementen uit de huisstijl subtiel verwerkt. De opbouw wijkt iets af van uw schetsen, met een caroussel over de hele breedte van de site, die op alle pagina's versmald terugkomt, zodat de basisopbouw altijd hetzelfde is.
Graag hoor ik of dit de richting is die u zoekt, dan zal ik alles verder uitwerken.
Vriendelijke groet,
Jorina - mooiniet
Positief: erg mooi hoe je de boemerang in de hele site verwerkt hebt. Dat spreekt ons erg aan.
Het is misschien nog iets te basic, te zakelijk (strak). Juist met een Boemerang als logo mag het iets meer 'zwevende' elementen zijn.
De geschiedenis bijvoorbeeld is de manier waarop Coolblue foto's verwerkt heeft interessant. Niet dat het exact zo moet zijn (echt niet), maar iets speelser met de foto's en de vrijheden omgaan mag wel.
http://www.werkenbijcoolblue.nl/geschiedenis.html
Als Autonomic bewandelen we de delicate balans tussen flexibiliteit en betrouwbaarheid (die in de praktijk niet tegenstrijdig zijn, maar in design soms wel). Nu is het design nog iets te veel betrouwbaar en iets te weinig flexibel, maar het moet ook weer niet doorslaan naar te flexibel, te speels als je begrijpt wat ik bedoel.
Oh, en op de homepage zouden iets meer call to actions mogen. De bezoeker moet nu alles via het menu doen, maar b.v. een knop bij de persoon (lees mijn verhaal of zoiets) en een keuze in het midden zouden de interactie verhogen.