www.stucmijnhuis.nl
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: fatihkaynak
- Categorie: Website design
- Totaal budget: € 350.00
- Datum start : 22-02-2011 17:02
- Datum einde : 15-03-2011 17:42
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: .psd in lagen
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 18
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
tot heden werken wij onder de naam me-afbouw.
Onze huidige site is heel standaard.( 2 kleuren)
ik wil een website hebben die heel aantrekkelijk, professioneel, duidelijk en representatief moet zijn, en vertrouwen uitstraalt.
Homepage:
- ons logo (stucmijnhuis.nl)
een plaatje of een tekst met de link naar offerte, waarop vermeldt ( Binnen 1 minuut een offerte aanvragen)
- (Binnen 24 uur een specialist bij u thuis) voor opname en advies GEHEEL VRIJBLIJVEN
- 6 linkjes, ergens in een hoek of onder elkaar (home,wie zijn wij,NOA- afbouwgarantie, referenties, diensten,contact)
Wie zijn wij
- tekst en foto
NOA-afbouwgarantie
- zie bijlage
Referenties
- foto’s en projectnamen komen later
Diensten
de onderstaande moeten weer linken naar projecten of foto’s, dus als button
- glad stucwerk of sausklaar
- behangklaar
- sierpleister, spachtelputz en of granol
- Pandomo van ARDEX
- Rafello Italiaans stucwerk
- Make up van Strikolith
- betonlook
- kalei
- minerale mortels van KEIM
- lijsten en ornamenten
Contact
Stucmijnhuis.nl
Van Hallstraat 67
1055 GZ Amsterdam
tel: 020 772 48 28
mob: 06 45 24 789 7
mocht er vragen zijn bel gerust.
Bedrijfsomschrijving:
Beste ontwerpers,
Wij zijn een bestaande stucadoors bedrijf. www.me-afbouw.nl
Wij werken o.a. voor woningbouwcorporaties, aannemers en particulieren.
wij hebben een werkervaring van ruim 15 jaar.
Onze werkzaamheden bestaan onder andere uit het traditioneel
of trendy stukadoren van wanden en plafonds, het aanbrengen van lijsten en ornamenten, schuurwerk van wanden en plafonds, het aanbrengen van diverse pleisters, fijn pleisterwerk voor het aanbrengen van muurverven.
Doelgroep:
de website is alleen bedoeld voor particulier klanten.
voor nieuwbouw en/of bestaand woning.
Voor de klanten die topkwaliteit willen voor de scherpste prijs.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
ik had al eerder een wedstrijd gestart betreft logo ontwerp. in de bijlage kunnen jullie het treffen. jullie hoeven niet per se uitgaan van de kleuren en vormen van de logo.
php
beeldgrip
-
-
Toelichting van de designer beeldgrip:
Dag Fatih,
Ik heb de ontwerpen allemaal uitgewerkt.
Zoals je kunt zien is de rode draad binnen de website overeind gebleven.
Zoals eerder aangegeven is dit alles wat ik voor dit ontwerp zal opleveren. Dit heeft te maken met de inhoud van de website (meer inhoud is er niet), en de prijs/kwaliteitsverhouding. Ik denk echter dat je hiermee een zeer goede site hebt welke zeker effectief zal zijn in het genereren van nieuwe klanten.
Graag hoor ik van je.
http://dl.dropbox.com/u/602701/Stucmijnhuis/overzicht.html
Met vriendelijke groeten,
Beeldgrip -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer beeldgrip:
Dag Faith,
Bij dezen wil ik u mijn inzending tonen en beargumenteren.
Allereerst vind ik het belangrijk dat u mijn inzending bekijkt via mijn eigen acceptatieportaal omdat de website dan daadwerkelijk gezien kan worden in de browser. Ook werkt het scrollen waardoor uw belevenis zal zijn zoals het hoort.
Graag onderstaande link hiervoor gebruiken.
http://dl.dropbox.com/u/602701/Stucmijnhuis/overzicht.html
Zoals u kunt zien is er over elk aspect in de site nagedacht. Deze site staat niet alleen door een leuk beeld, maar door de samenhang van alle componenten. Hierdoor blijft de site stevig ongeacht het beeld.
De hoofdnavigatie is rustig, strak en duidelijk. Niet te simpel, niet te moeilijk. Ik heb een voorbeeld erbij gedaan hoe het eruit ziet wanneer men op "diensten" staat met de muis. Er ontstaat een sub-menu waar men weer een keuze uit kan maken. Nadat geklikt is op de keuze, of de muis van "diensten" weg is gehaald, verdwijnt dit menu weer.
Dan daaronder. Ik heb gekozen voor dit headerbeeld omdat deze laat zien wat jullie doen. Dit spreekt bij de klant tot de verbeelding waardoor mensen veel sneller geneigd zijn om actie te ondernemen. De "roep naar actie" staat links naast het beeld en deze wordt overigens ook gestuurd door de stukadoor. Deze beweegt zijn gereedschap namelijk naar links. Uit onderzoek is gebleken dat men graag beeldende bewegingen of blikken van mensen volgt in foto's (helaas heb ik hier geen digitale bron van). Een leuke woonkamer als headerbeeld stuurt de potentiële klant niet daardoor de "roep naar actie" velen malen kleiner wordt. Daarom raad ik ook aan dit beeld overal te gebruiken zodat de "roep naar actie" altijd en overal overeind blijft. Dit beeld is overigens zelf gecomponeerd en bestaat uit vele lagen in photoshop. Niemand anders zal dus over deze compositie kunnen beschikken.
Door te klikken op "maak offerte", verschijnt er geen nieuwe pagina, maar een kort en krachtig formulier. Mensen worden niet wanhopig als ze een ellen-lang formulier zien, en zullen dit dus daadwerkelijk invullen. Mochten ze er daarna niets mee doen, heeft u er toch informatie mee ingewonnen waarop u later kunt inspelen door middel van adverteren.
Verder vind ik het belangrijk dat u uw verhaal kwijt kan onder "de roep naar actie". Dit heeft u nu ook, en is zeer belangrijk voor de klant. Zo kan uw potentiële klant lezen waar u voor staat en het geeft een stuk openheid en dus vertrouwen.
Rechts van de pagina vind u een referentieblok (welke overigens elke 10 seconden kan wisselen) en eronder linkjes naar de diensten die jullie leveren.
De Footer (onderkant van de pagina) is gemaakt met in het achterhoofd: rust, duidelijk en handig. Zo kan men hier ook navigeren (incl. submenu) door alle delen van de pagina (wanneer men bijvoorbeeld het verhaal heeft gelezen erboven, hoeft men niet meer naar boven te scrollen voor de navigatie). Verder is het mogelijk om meteen "even snel" een vraag te stellen door een contactformulier dat overal op de site beschikbaar is in deze footer.
Op dit moment staat de homepage. Wat nog uitgewerkt moet worden is:
• het formulier in de header: "binnen 24 uur een specialist".
• Een standaard vervolgpagina welke gebruikt gaat worden voor: "Wie zijn wij", "NOA- afbouwgarantie" en "Diensten". Lijkt erg veel op de homepage, maar dan ergens een beeld verwerkt.
• Contact pagina (komt een contactformulier op. Herhalen is niet erg).
• Zoekresultaten pagina
• Referenties pagina (alle referenties op een rij)
Echter ga ik dit pas uitwerken nadat mij duidelijk is of dit het winnende ontwerp is. Zoals u kunt begrijpen zit er dan nog aardig wat tijd in en u kunt aan de hand van het huidige ontwerp al een goede inschatting maken of dit het moet zijn.
Na uitwerking, lever ik de ontwerpen aan u en dient u zelf deze te laten bouwen door een externe partij. Echter ben ik bekend in de grafische wereld en de mogelijkheden die deze biedt op gebied van webdesign waardoor ik zeker weet dat alles binnen dit ontwerp mogelijk is. Overal is rekening mee gehouden en de website staat netjes op een stramien.
Ik hoop dat deze onderbouwing u over de streep heeft kunnen trekken. Dit is een site, welke in combinatie met adverteren, u een goede naam en uitstraling geeft en inkomsten kan genereren. Misschien een tip voor de toekomst om dan ook de huisstijl hierop aan te passen (wel met uw huidige logo).
Ik hoor graag van u,
Met vriendelijke groeten,
Beeldgrip
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-