baZoeKa advertentiecampagne

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: mark
  • Categorie: Advertentie, Print
  • Totaal budget: € 250.00
  • Datum start : 21-02-2012 15:29
  • Datum einde : 06-03-2012 15:24
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpgpdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 12
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik ben op zoek naar een tweetal A4-advertenties voor ik vakbladen (B2B communicatie), zoals ChannelConnect, Connexie, e.d.. De opdracht is dus 2-ledig:

1) baZoeKa is op zoek naar nieuwe dealers - algemeen:
- zowel dealers die geïnteresseerd zijn in (een deel van) alle markten waarin baZoeKa vertegenwoordigt is;

2) baZoeKa is op zoek naar dealers specifiek om energie abonnementen te verkopen (van Eneco en Oxxio)

Centrale boodschap: Met het grootste gemak meer omzet!

Bedrijfsomschrijving:

baZoeKa biedt een online distributieplatform (http://partners.bazoeka.com) waarop m.n. kleine, lokale winkels (maar ook installateurs, kleine websites, e.d.) zich GRATIS kunnen aansluiten en via ons portaal allerlei diensten (abonnementen) voor thuis en op het werk (onderkant zakelijk) kunnen wederverkopen, zoals: internet, zakelijk internet, energie, digitale tv, huisbeveliging en energie. Dus echt abonnementen voor in en om het huis.

baZoeKa biedt in deze portaal nagenoeg alle belangrijke providers aan: KPN, UPC, Ziggo, Tele2, T-Mobile, Eneco, Oxxio, XS4ALL, Ziggo Zakelijk, etc.

Doelgroep:

baZoeKa is een online B-to-B platform voor allerhande resellers: retailers, lokale winkels, installateurs, etc. Gezien de diversiteit van de markten die baZoeKa aanbiedt, is de doelgroep zeer divers. Iedere submarkt (bijv. energie, internet, digitale tv, zakelijk internet) kan weer haar eigen resellernetwerk hebben. De resellers komen bijv. uit de segmenten: telecomwinkels, PC Speciaalzaken, Doe-Het-Zelf speciaalzaken, technische installateurs, TV-speciaalzaken, etc.

Waarom is baZoeKa voor deze resellers interessant?
1) baZoeKa is voor veel providers één van de grootste verkoopkanalen van Nederland; hierdoor heeft baZoeKa vaak de beste (en exclusieve) acties in de markt.
2) Door bovenstaande ontstaat de unieke situatie dat juist kleine, onafhankelijke dealers opeens de mogelijk krijgen om:
 Überhaupt de grote merken te verkopen;
 Ook nog eens tegen de beste acties in de markt.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

- kleurgebruik moet in lijn zijn met onze corporate website: www.bazoeka.com
- ik heb een bijlage bijgevoegd van een OUDE bannier van baZoeKa. Het is NIET de bedoeling dat het ontwerp in lijn komt met die uiting; die uiting is alleen bijgevoegd om te verduidelijken wie baZoeKa is, en wat we doen ...

Ik ben juist op zoek naar NIEUWE opmaak. Wat zakelijker, wat professioneler.
met als pay-off "Met het grootste gemak meer omzet!"

Social Network