Can you put the pieces together? Professionele, stijlvolle, zakelijke bedrijfsnaam & logo voor een startend HR adviesbureau gezocht
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: corbeek2
- Categorie: Bedrijfsnaam & logo
- Totaal budget: € 200.00
- Datum start : 01-04-2011 10:04
- Datum einde : 15-04-2011 10:25
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 45
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
> professionaliteit, zakelijk is die ook iets persoonlijks heeft. Zelf
> zat ik te denken aan mijn achternaam CORBEEK iets van Corbeek
> HR..... ( solution, services, consultancy), maar dat heeft iedereen
> al) Mijn achternaam is niet perse noodzakelijk, het mag ook een
> totaal andere naam zijn die weer connect met HR. Waar mijn voorkeur ook naar uit gaat is Mission HR, HR Matters, Core HR of Corbeek HR Matters
Het logo mag simpel
> zijn maar wel iets te maken met HR werkveld. HR is integraal
> managment dat adviserend, faciliterend is op strategisch en
> operationeel niveau binnen een organisatie, zoiets zou ik graag terug
> zien in het logo c.q. bedrijfsnaam. Corbeek HR Matters spreekt mij het meest aan, (HR Matters bestaat al)maar misschien zien jullie als creatieve designers dit wel heel anders, ik hoor graag jullie feedback hierop.
Bedrijfsomschrijving:
Een startende HR (human resource)onderneming die HR diensten wil leveren, zoals oa het aanbieden van werving en selectie activiteiten, dus werving en selectie, gesprekken en arbeidsvoorwaarden, sollicitatietrainingen voor de opdrachtgever.Het adviseren op arbeidsjuridisch gebied bij personele vraagstukken tbv contract, ontslag,verzuim, alle personeelsgerelateerde vraagstukken, vakantie, verlof, pensioen etc.
beleidsmatig projecten aanbieden, zoals het invoeren van competentiemanagment, functiewaardering, veranderingstrajecten,( advies nota schrijven en de implementatie van a tot z van het project.)
concreet organisatieadvies met name op bovenstaande werkgebieden.
Doelgroep:
1. MKB- kleine ondernemingen van ongeveer 0 t/m 14 medewerkers, die geen eigen P&O afdeling hebben maar wel personeel in dienst hebben
2. Non profit- profit organisaties die voor een tijdelijke opdracht of project hebben die ze extern willen neerleggen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Gelezen in een onderzoek dat de kleur rood, aantrekt, gezien wordt
> als de sterkste kleur, en zakelijk aantrekkelijk is, zelf sta ik open
> voor de kleur rood mits het niet te agressief word. Als gedeeltelijk
> rood, bv. De kleur grijs, donker paars eventueel of een combinatie
> van 2 kleuren met wit of zwart mag ook
PS benodigde bestandformaten ( totaal geen idee volgens mij is JPG de meest gebruikelijke?)
-
designer: Edo van Veen
-
designer: Topdesign
-
designer: Tim Molenaar
-
designer: Tim Molenaar
-
designer: francisderkx
-
designer: Kate
-
designer: Edo van Veen
-
designer: Edo van Veen
-
designer: Edo van Veen
-
designer: Edo van Veen
-
designer: Carpon
-
designer: Carpon
-
designer: No Logo Team
-
designer: No Logo Team
-
designer: Kate
-
designer: Kate
-
designer: Kate
-
designer: Ucreative
-
designer: No Logo Team
-
designer: Kate
-
designer: No Logo Team
-
designer: Kate
-
designer: Edo van Veen
-
designer: stevenandre
-
designer: Edo van Veen
-
designer: Edo van Veen
-
designer: Edo van Veen
-
designer: Edo van Veen
-
designer: Edo van Veen
-
designer: Orange+Blue
-
designer: renebeijer
-
designer: renebeijer
-
designer: renebeijer
-
designer: blarinckxdennis
-
designer: Jurgen Bergman
-
designer: No Logo Team
-
designer: Jurgen Bergman
-
designer: Edo van Veen
-
designer: stevenandre
-
designer: Edo van Veen
-
designer: blarinckxdennis
-
designer: Jurgen Bergman
-
designer: No Logo Team
-
designer: Design 24
-
designer: renebeijer