Een sprankelend logo voor een fris en eigentijds collectief 'Employer Brander'

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: LaTuaStoria
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 229.00
  • Datum start : 24-02-2016 10:04
  • Datum einde : 30-03-2016 10:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 56
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

We starten met een aantal zzp-ers een collectief waarin we werkgevers een meer dan compleet antwoord geven op hun arbeidsmarktcommunicatievraag. Een organisatie legt een vraag bij ons neer en wij zetten de juiste personen vanuit het collectief in om de opdracht uit te voeren.

Een one-stop-shop idee op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie.
Onze waarden zijn: verfrissend, sprankelend, authentiek, puur, eigentijds en flex. Het concept is 1+1=3, "samen sterk voor jouw werkgeversmerk".

We hadden een eerdere uitvraag gedaan, maar zijn op basis daarvan gaan nadenken over waar we nu echt voor staan. Onze meerwaarde, of waarom we dit gaan doen, is dat we door onze krachten te bundelen maximale kwaliteit kunnen bieden. We zijn daarin snel, flexibel en gaan voor een authentieke, pure, eigentijdse en frisse benadering.

We willen jullie als ontwerpers vragen puur op het bovenstaande een logo te ontwerpen, dit keer vooral zonder bubbels. Gewoon een puur logo. De kleur laten we graag aan jouw inspiratie over, als het maar geen magenta of paars is. Wie vangt onze meerwaarde voor de klant in een aansprekend logo?

Bedrijfsomschrijving:

Een groep van zzp-ers die samen een collectief vormen en zo met meerdere zelfstandige één totaalproduct bieden van maximale kwaliteit.

Doelgroep:

De doelgroep die we benaderen zijn werkgevers die zichzelf onderscheidend en aantrekkelijk in de arbeidsmarkt willen zetten.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network