Green Label Products

Datum start: 27-01-2012

Datum einde: 06-02-2012

Totaal budget: € 260.00
WINNAAR
Robin C.

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Behoefte: Logo + huisstijl + briefpapier

Trefwoorden: zakelijkheid, degelijkheid, kwaliteit en klasse; maar ook vernieuwend en duurzaamheid

Bedrijfsomschrijving


Green Label Products is een bedrijf welke leverancier is van duurzame bouwmaterialen aan de bouwwereld (bv aannemers, bouw-groothandels, dakkapellen-bouwers, bouwmarkten)
GLP wil nadrukkelijk onder de aandacht brengen dat bouwen met de bouwmaterialen van GLP duurzaam is en tijdens de bouw geld bespaart vanwege veel minder arbeidsuren door bouwvakkers en een korte bouwtijd en die een zeer energie-zuinige woning oplevert.
De normen voor energie zuinige woningen worden steeds strenger en het klassieke bouwen met beton, kalkzandsteen gecombineerd met een standaarddak voldoet niet meer aan de regels, tenzij men muren, wanden en daken maakt van 60 centimeter dik.
De bouwondernemingen in Nederland realiseren zich dit langzamerhand ook en zoeken naar een kwalitatieve, degelijke maar ook prijs-gunstige oplossing. Onze bouwmaterialen zijn deze oplossing.
De bouwmaterialen van GLP zijn schoon, licht en enorm energie-zuinig.



Doelgroep


Doelgroep:
Iedereen die een actieve of beïnvloedende rol speelt in de bouwwereld.
Onder andere: aannemers, architecten, dakkapel-bouwers, politici, ambtenaren van bouw en woning-toezicht, beleidsmakers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Lentegroene kleuren (fris, zuiver, lente is symbool van ontluiken nieuw leven). Aangezien het om nieuwe producten gaat dient het logo kwaliteit en degelijkheid uit te stralen. Verder moet het beeld oproepen dat de producten van GLP de toekomst zijn en dat mensen die ermee werken succesvol zijn en hebben nagedacht (spullen die je graag wilt gebruiken). Of omgekeerd als niet met de producten van GLP werkt ben je een beetje achterhaald in je denken en bedrijfsvoering en ook een beetje dommig (denk aan iemand die geen smartphone heeft maar nog werkt met een ouderwetse Nokia toetsentelefoon, de telefoon doet het nog maar je kan er eigenlijk niet meer mee gezien worden).

WINNAAR
300x300

designer: Robin C.

score:

300x300

designer: Romservice

score:

300x300

designer: maxime

score:

300x300

designer: maxime

score:

300x300

designer: SD

score:

300x300

designer: SD

score:

300x300

designer: Qboarder

score:

300x300

designer: pixicon.nl

score:

300x300

designer: buzzo12

score:

300x300

designer: aynsley

score:

300x300

designer: buzzo12

score:

300x300

designer: Gidobouw95

score:

300x300

designer: 7 Men

score:

300x300

designer: 7 Men

score:

300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: pronkstukje

score:

300x300

designer: pronkstukje

score:

300x300

designer: pronkstukje

score:

300x300

designer: pronkstukje

score:

300x300

designer: pronkstukje

score:

300x300

designer: Flare

score:

300x300

designer: ivevanlaer

score:

300x300

designer: Ted

score:

300x300

designer: agnesmegens

score:

300x300

designer: Romservice

score:

300x300

designer: Ted

score:

300x300

designer: Robin C.

score:

300x300

designer: ebauwens

score:

300x300

designer: ebauwens

score:

300x300

designer: ebauwens

score:

300x300

designer: ebauwens

score:

300x300

designer: Orange+Blue

score:

33 Ingezonden designs
19 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300