Logo voor bedrijf IkWij - training en coaching voor teams en individuen

Datum start: 04-09-2017

Datum einde: 11-09-2017

Totaal budget: € 150.00
WINNAAR
Karin de Wit Design

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Met mijn bedrijf IkWij geef ik training en coaching en individuen en teams.
Belangrijkste uitgangspunten zijn Sociocratie en Geweldloze Communicatie.

Mijn bedrijfsnaam kan op verschillende manieren uitgelegd worden:
1. IK gaat over individuen, WIJ over groepen
2. WIJ is een werkwoord. Als ik WIJ, dan zoek ik het gezamenlijke. Zo kunnen wij WIJEN, als team elkaar zoeken, de gemeenschappelijkheid, verbinding.
3. Leven is voortdurend bewegen in de ‘spanning’ tussen autonomie (IK) en verbinding (WIJ). Autonomie is vrijheid, eigenaarschap en ook verantwoordelijkheid. Verbonden gaat over ‘samen zijn we mooier’ en ook ‘in verbinding met jou word IK mooier/krachtiger’.

In mijn logo zoek ik eenvoud en herkenbaarheid. De boeiende balans tussen abstract en concreet. Zoals de bedrijfsnaam: je denkt wellicht snel te weten waar het over gaat en tegelijk kan het nog zoveel meer betekenen...

De woorden 'coaching/training' hoeven niet in het logo, mag wel.

Bedrijfsomschrijving


Met mijn bedrijf IkWij geef ik training en coaching en individuen en teams.
Belangrijkste uitgangspunten zijn Sociocratie en Geweldloze Communicatie.

Wat is sociocratie? Democratie kennen we allemaal: de meerderheid beslist. Bij sociocratie beslissen we met z'n allen, samen. Het doel is om een gezamenlijke uitkomst te vinden. Iedereen is verantwoordelijk, iedereen heeft inbreng. In mijn trainingen reik ik een model aan om zo samen te werken (het sociocratisch overlegmodel).

Het model van Geweldloze Communicatie is ontwikkeld door Marshall Rosenberg. Het gaat over afgestemd zijn op je eigen behoeften en van daaruit communiceren. Een ander belangrijk onderdeel is het luisteren naar de ander, onverdeeld afgestemd zijn op het verhaal van de ander. Deze vorm van communicatie heeft als doel verbinding te brengen met jezelf (je eigen behoeften, pijn, etc) én verbinding met de ander.

Doelgroep


Iedereen die graag wil leven en werken in verbinding met zichzelf en de ander.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Tot nu toe zijn de logo's vooral gericht op het figuur erbij. Is er wellicht nog iets leuks te verzinnen met de woorden Ik Wij?

WINNAAR
300x300

designer: Karin de Wit Design

score:

300x300

designer: Webdura

score:

300x300

designer: Het Grafisch Bureau

score:

300x300

designer: artamad

score:

300x300

designer: MellGraphics

score:

300x300

designer: studio_benevolo

score:

300x300

designer: iG design

score:

300x300

designer: iG design

score:

300x300

designer: MellGraphics

score:

300x300

designer: artamad

score:

300x300

designer: skaloian

score:

300x300

designer: Marysu

score:

300x300

designer: Marysu

score:

300x300

designer: bhekman92

score:

300x300

designer: MartenVisser

score:

300x300

designer: MartenVisser

score:

300x300

designer: MellGraphics

score:

300x300

designer: MellGraphics

score:

300x300

designer: janssens

score:

300x300

designer: janssens

score:

300x300

designer: janssens

score:

300x300

designer: krisi

score:

300x300

designer: Y-graphic design

score:

300x300

designer: VirtualLies

score:

300x300

designer: Dennisdl

score:

300x300

designer: MartenVisser

score:

300x300

designer: ChrisD

score:

300x300

designer: ChrisD

score:

300x300

designer: ChrisD

score:

300x300

designer: ChrisD

score:

300x300

designer: Y-graphic design

score:

300x300

designer: Petje

score:

300x300

designer: logomaker

score:

45 Ingezonden designs
19 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300