Match-Groningen

Datum start: 12-12-2013

Datum einde: 26-12-2013

Totaal budget: € 100.00
WINNAAR
JillzDesign

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het ontwikkelen van een logo voor Match-Groningen. Met als slogan; Sportief Zakendoen. De naam Match-Groningen moet duidelijk, krachtig, zakelijk zijn. Op een bepaalde manier dient overgebracht te worden (icoontje?) dat we zakelijke verbindingen/matches tot stand brengen tegen een sportieve achtergrond.
Het logo moet uit te breiden zijn naar andere sportverenigingen in Nederland (dus bijv. Match-Heerenveen).
Kernwoorden:
match
zakendoen
sportief
volwassen
to the point

Bedrijfsomschrijving


Dit is een deel uit brief die naar potentiële klanten wordt gestuurd waarin duidelijk wordt wat we doen:

Beste lezer,

U krijgt deze brief omdat u betrokken bent bij FC Groningen. We nemen aan dat u betrokken bent bij FC Groningen omdat u de club een warm hart toedraagt, maar in veel gevallen ook omdat u er een zakelijk belang bij heeft. Wij zijn ook al jaren betrokken bij de FC en willen graag een bijdrage leveren aan het zakelijke belang van uw betrokkenheid bij FC Groningen.

Het doel van Match-Groningen is het gericht en voorbereid met elkaar in contact brengen van organisaties zodat zij elkaars diensten/producten leren kennen met als eindresultaat: opdrachten! Om het beste resultaat te bereiken komen wij graag bij u op kantoor om u en uw organisatie te leren kennen en uw wensenlijst met organisaties vast te stellen. Met uw wensenlijst gaan wij aan de slag. Wanneer wij een afspraak voor u initiëren is deze afspraak voorbesproken en is het onderwerp bekend en met iemand op beslissingsniveau. Datzelfde vragen wij ook van u. Het charmante aan Match Groningen is dat de afspraak door ons is georganiseerd en “warm” is vanwege de relatie met FC Groningen.

Doelgroep


Ondernemers (vaak mannelijke) die op zoek zijn naar nieuwe zakenpartners. En al verbonden zijn door sport (in eerste instantie FC Groningen, maar later wellicht andere clubs in/buiten Groningen)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Het logo zal veel gebruikt worden in een groene context (kleur van FC Groningen/Euroborg. Dus een contrasterende kleur tov groen lijkt handig.

WINNAAR
300x300

designer: JillzDesign

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: besign

score:

300x300

designer: wielinga

score:

300x300

designer: YoungZdesigner

score:

300x300

designer: southdune

score:

300x300

designer: shuttereye

score:

300x300

designer: shuttereye

score:

300x300

designer: shuttereye

score:

300x300

designer: designdiva

score:

300x300

designer: designdiva

score:

300x300

designer: sjaak

score:

300x300

designer: Kayleigh

score:

300x300

designer: SBakker

score:

300x300

designer: SBakker

score:

300x300

designer: designerinspace

score:

300x300

designer: JillzDesign

score:

300x300

designer: andrewwizer

score:

300x300

designer: sjaak

score:

300x300

designer: hart-stikke

score:

300x300

designer: Haas+t

score:

300x300

designer: Joostdesign

score:

300x300

designer: logomaker

score:

300x300

designer: SBakker

score:

300x300

designer: JillzDesign

score:

300x300

designer: logomaker

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: JillzDesign

score:

33 Ingezonden designs
17 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300