Ontwerp een inspirerend logo + visitekaartje voor creatieve vastgoedondernemer
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: Sandrovastgoed
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 160.00
- Datum start : 16-05-2016 17:24
- Datum einde : 30-05-2016 17:19
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 40
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Voorbeeld: De vroegere Bank met de S, waarbij de S op den duur synoniem werd voor de banknaam.
Het logo dient ook goed herkenbaar te zijn bij toepassing op bouwborden op locatie.
Bedrijfsomschrijving:
Voor SANDRO zijn de volgende kenwaarden belangrijk:
"Vertrouwen krijg je, betrouwbaar ben je":
Vertrouwen tussen mensen ontstaat. We luisteren goed naar onze gesprekpartners om elkaar goed te begrijpen. Zodoende kunnen we beter inspelen op uw vraag. In de communicatie met anderen zijn we open en oprecht.
"Puur & eigen":
We zijn trots op de dingen die we doen en durven ons daarbij kwetsbaar op te stellen. We respecteren verschillen in mensen en verschillende inzichten van onze gesprekspartners. Juist vanuit die verschillen vormt het aangaan van een samenwerking een uitdaging voor een creatief proces. Een proces dat leidt tot de beste oplossingen.
"Unieke creativiteit":
Met onze ideeën en concepten dagen wij onszelf uit om het verwachtingspatroon van de opdrachtgever te overtreffen. Soms “eenvoudig” terwijl anderen aan complexe oplossingen denken; soms “uniek” omdat de situatie dat nu eenmaal vraagt.
De creativiteit en innovatie leiden altijd tot een meerwaarde.
SANDRO richt zich op herbestemming van bestaand vastgoed, kleinschalige gebiedsontwikkeling, procesverbetering en vernieuwend opdrachtgeverschap.
SANDRO initieert en ontwikkelt vastgoedprojecten waarbij wij ons in belangrijke mate richten op de (her)ontwikkeling en transformatie van bestaand vastgoed. Op een eigen wijze stellen wij partijen in staat om invulling te geven aan hun specifieke wensen. Daarbij denken we ook verder dan de kaders van de opdracht met als doel het beste rendement te realiseren. Onze kracht ligt in de onderlinge samenwerking waarbij respect en vertrouwen de basis vormen. Daarnaast denken wij verder dan de kaders van de opdracht.
Onze kracht zit dan ook in het voortraject, waarbij we binnen de gegeven omstandigheden de mogelijkheden maximaal benutten en oplossingsgericht werken op het snijvlak van stedenbouw, architectuur en gebruikskwaliteit. Vanuit die aspecten zoeken wij vroegtijdig een goede balans.
En voor de consument: Net verliefd geworden op die fantastische locatie. Echter voor het huis loopt u niet warm en geheel slopen wordt te kostbaar. Soms volstaat een transformatie van de buitenzijde van de woning. Met een “cosmetische” aanpak ontstaat misschien alsnog de woning van uw dromen.
of:
Al jaren woont u op een plek die prima bevalt. Toch ontbreekt er misschien iets aan uw woning. Wellicht gaan de kinderen binnenkort het huis uit, of krijgt u juist gezinsuitbreiding. Genoeg redenen die aanleiding kunnen zijn voor een veranderende behoefte.
Doelgroep:
SANDRO heeft zowel particuliere als zakelijke klanten. Het logo dient voor de particulier niet een te hoge drempel te veroorzaken c.q. een verkeerde associatie te geven. Voor de particulier willen we juist toegankelijk zijn in onze advisering. Vooral voor die situaties waarmee de architect "te duur" en als "te specialistisch" wordt ervaren en de aannemer als "te technisch". Met voldoende technische knowhow en creativiteit levert SANDRO hierbij de ideale mix.
Voor de zakelijke klant moet het logo voldoende professionaliteit uitstralen. Het gaat immers om grote investeringen, grote belangen. SANDRO weet hiermee zorgvuldig om te gaan. Deskundigheid is als vanzelfsprekend aanwezig.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Witte achtergrond, grijs en zwart zijn kleuren die aanspreken. Een klein accent met groen, om duurzaamheid te duiden. Dit kan als "dot" of een groene letter. In plaats van groen is "warm rood" ook denkbaar.
De naam SANDRO is gekozen omdat het een pakkende naam is. Daarnaast vormen de letters - min of meer per toeval - de volgende vastgoedgerelateerde woorden:
- Stedenbouw
- Architectuur
- Nieuwbouw
- Duurzaam
- Ruimtelijk
- Ontwikkeling
Het logo dient voorzien te worden van de slogan: "onderneming in ontwikkeling". Enerzijds duidt dit op de activiteiten die we doen, anderzijds is de onderneming zelf in ontwikkeling doordat behoeften in de markt veranderen en we daarop inspelen.
Visitekaartje op een standaard /gangbaar formaat ) enkelzijdig, met daarop:
- bedrijfsnaam + logo
- naam eigenaar: Marc Barenbrug
- M: 06-40016410
- E: info@sandro-vastgoed.nl
- I: www.sandro-vastgoed.nl
En tot slot wat we doen: initiëren | verbinden | adviseren
-
designer: Y-graphic design
-
designer: Karin de Wit Design
-
designer: Karin de Wit Design
-
designer: Karin de Wit Design
-
designer: vladimir_design
-
designer: vladimir_design
-
designer: vladimir_design
-
designer: niki
-
designer: Y-graphic design
-
designer: Y-graphic design
-
designer: stevan banjac
-
designer: stevan banjac
-
designer: niki
-
designer: RysDesign
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: logomaker
-
designer: GerardG
-
designer: krisi
-
designer: Petje
-
designer: Petje
-
designer: logomaker
-
designer: freebird
-
designer: GerardG
-
designer: Petje
-
designer: Petje
-
designer: VirtualLies
-
designer: krisi
-
designer: Y-graphic design