Ontwerp een logo voor de nieuwe stichting N.C.E.I.

Datum start: 24-04-2013

Datum einde: 15-05-2013

Totaal budget: € 199.00
WINNAAR
Thera

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zijn op zoek naar een logo voor de Stichting N.C.E.I. (Stichting Nederlandse Cultuur- & Erfgoed Initiatieven)
Een verfrissend logo waar, kunst, cultuur en erfgoed in terugkomen.
Het logo wordt voor standaard doeleinden gebruikt, zoals briefpapier e.d.

Bij voorkeur de naam van de de stichting volledig uitgeschreven in logo verwerken.

Bedrijfsomschrijving


Nederlands cultureel erfgoed is belangrijk voor de kwaliteit, het functioneren en het karakter van de Nederlandse samenleving. De overheid doet veel om dat erfgoed te identificeren, conserveren en beheren, evenals musea en wetenschappelijke instellingen. Het erfgoed krijgt aandacht in het onderwijs en van de media. En een deel van het erfgoed is voor het publiek toegankelijk.

1. De doelstelling van de stichting is:

0) het ontwikkelen, realiseren en uitvoeren van (kwalitatief hoogwaardige) culturele en (multi)mediale projecten voor en over het Nederlandse cultureel erfgoed.
O) het ontwikkelen en inzetten van creatieve en vernieuwende concepten voor samenwerking tussen erfgoedinstellingen, de creatieve sector (kunst en cultuur, design, media en uitgeverij), toerisme en recreatie, onderwijsinstellingen, commerciële partijen en publiek;
O) het ontwikkelen, realiseren en exploiteren van (multi)mediale platforms die maatwerk combinaties van programma-aanbod van verschillende partijen (waaronder erfgoedorganisaties, culturele instellingen, horeca en toeristische bedrijven, en commercieel bedrijfsleven) presenteren aanbieden aan publiek;

Doelgroep


Wij richten ons primair op 3 doelgroepen, te weten:

1.Kunst- en cultuurliefhebbers (brede doelgroep variërend van de cultuurfans tot de groep die een latente behoefte heeft aan cultuur educatie).

2.Bedrijfsleven (bedrijven die cultuur een warm hart toedragen en relatiemarketing toepassen met als rode draad kunst, cultuur en erfgoed).

3.Jongeren die ontvankelijk zijn voor kunst, cultuur en historie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


WINNAAR
300x300

designer: Thera

score:

300x300

designer: maxime

score:

300x300

designer: maxime

score:

300x300

designer: maxime

score:

300x300

designer: Mazzel Design

score:

300x300

designer: radijs

score:

300x300

designer: radijs

score:

300x300

designer: radijs

score:

300x300

designer: radijs

score:

300x300

designer: Thera

score:

300x300

designer: Thera

score:

300x300

designer: Thera

score:

300x300

designer: DebbyDesigns

score:

300x300

designer: Creator

score:

300x300

designer: crane

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: Robscholtendesign

score:

300x300

designer: Robscholtendesign

score:

300x300

designer: emotiondesign

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: ahdejong

score:

300x300

designer: kimagination

score:

300x300

designer: stevan banjac

score:

300x300

designer: henkbatenburg.nl

score:

300x300

designer: henkbatenburg.nl

score:

300x300

designer: henkbatenburg.nl

score:

300x300

designer: henkbatenburg.nl

score:

300x300

designer: henkbatenburg.nl

score:

300x300

designer: henkbatenburg.nl

score:

300x300

designer: henkbatenburg.nl

score:

300x300

designer: henkbatenburg.nl

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

35 Ingezonden designs
16 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300