De Wildeman zoekt een passend logo voor natuur-gerelateerde groepsactiviteiten

Datum start: 11-07-2013

Datum einde: 11-08-2013

Totaal budget: € 349.00
WINNAAR
Jet

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben een startende zelfstandig ondernemer. Mijn bedrijfsnaam is de Wildeman (www.de-wildeman.com).

Ik help vaders die door gebrek aan tijd niet toe komen aan het opbouwen van een sterke vader-zoon band. Het kan ook zijn dat ze zelf niet goed weten hoe de zaak aan te pakken. Soms zitten ze in een impasse omdat hun zoon zo anders is dan zij zijn (denken ze). Daarnaast zijn er ook veel vaders die te weinig tijd met hun zoon kunnen doorbrengen door scheidingen en dergelijke. Soms gaat het over mannen die niet de echte vader zijn, maar wel een vader-rol hebben.

Bedrijfsomschrijving


Naast het vader en zonen stuk bied ik in het seizoen kookworkshops aan waarbij eten uit de natuur centraal staat. Dus: wandelen, wildplukken en daarna van alle wild geoogste planten lekkere dingen maken.

Ik sluit niet uit dat er in de toekomst ook nog andere activiteiten in het programma worden opgenomen.

Doelgroep


Voor de vaders met zonen geldt:
Het zijn vaders met een stressvolle, goed betaalde baan, die niet goed weten welke activiteiten je met een kind van 8-15 jaar in de natuur kunt doen. De mannen zijn tussen 28 en 58 jaar oud. Ze zoeken een sociale setting waarin meerdere vaders met hetzelfde probleem zitten en daar rond een kampvuurtje samen over willen sparren. Een mogelijke gemeenschappelijke factor is de interesse in de natuur, een hang naar "terug naar de natuur en survival". De zonen willen gewoon leuke, onvergetelijke dingen met hun vader.

De uitdagende activiteiten vinden plaats langs de rivier, in het bos, buiten in het veld enz. Het gaat in het begin om laagdrempelige / eenvoudige dingen zoals vuur maken, eten uit de natuur, buiten slapen onder een zeiltje, overleven. Als de vaders en zonen een vervolgactiviteit willen dan bied ik ze een uitgebalanceerd weekprogramma waarin het overgangsproces van jongen tot man centraal staat.

Wat biedt ik de doelgroep?

Tijdsbesparing
gemak
privacy
service / kwaliteit / aandacht

Voor de wildpluk-kookworkshop geldt:
Het zijn mensen met interesse in de natuur en/of koken. Die graag nieuwe dingen willen leren en/of begaan zijn met het milieu. Voor wildgeplukte groenten zijn immers geen bestrijdingsmiddelen, verpakkingsmaterialen en kunstmest nodig.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


WINNAAR
300x300

designer: Jet

score:

300x300

designer: buzzo12

score:

300x300

designer: Jet

score:

300x300

designer: Jet

score:

300x300

designer: Jet

score:

300x300

designer: kaan

score:

300x300

designer: Jet

score:

300x300

designer: Jet

score:

300x300

designer: Jet

score:

300x300

designer: Woot

score:

300x300

designer: Woot

score:

300x300

designer: Woot

score:

300x300

designer: Jet

score:

300x300

designer: niki

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: catesdesings

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: Laura Roman

score:

300x300

designer: Marleen van Esch

score:

300x300

designer: Marleen van Esch

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: S87J

score:

300x300

designer: Kris

score:

300x300

designer: Kris

score:

300x300

designer: esjjeeeee

score:

300x300

designer: Praktijkwerk

score:

300x300

designer: Kris

score:

300x300

designer: Kris

score:

300x300

designer: Kris

score:

300x300

designer: Kris

score:

300x300

designer: Kris

score:

300x300

designer: Mapstone88

score:

300x300

designer: Karlijn Mirck

score:

300x300

designer: archibadi

score:

300x300

designer: archibadi

score:

300x300

designer: archibadi

score:

300x300

designer: Rijnkels

score:

300x300

designer: Koopster

score:

300x300

designer: brightid

score:

300x300

designer: Nomnom Design

score:

300x300

designer: NatasaV

score:

300x300

designer: TRITON292

score:

300x300

designer: TRITON292

score:

300x300

designer: Creator

score:

300x300

designer: charlottelily94

score:

300x300

designer: Benjamin Viemon

score:

300x300

designer: brightid

score:

300x300

designer: Karlijn Mirck

score:

300x300

designer: brightid

score:

300x300

designer: Karlijn Mirck

score:

300x300

designer: Benjamin Viemon

score:

300x300

designer: otkucaji

score:

300x300

designer: brightid

score:

300x300

designer: Karlijn Mirck

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: brightid

score:

300x300

designer: Wendyvds

score:

300x300

designer: Millwork

score:

300x300

designer: Mooiniet

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Designers Mind

score:

300x300

designer: Designers Mind

score:

75 Ingezonden designs
32 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300