Logo en huisstijl voor Food Matchmakers, de distributeur van het nieuw eten.

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Food Matchmakers
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 24-12-2015 13:33
  • Datum einde : 04-01-2016 13:30
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 27
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Een warm maar wel modern en zakelijk logo en huisstijl. Wij importeren en distribueren levensmiddelen. Het logo mag dus ook “smakelijk” ogen maar wel zonder dat er specifieke levensmiddelen worden afgebeeld.

Het logo zullen wij gebruiken op onze website, handtekening email, briefpapier en op visitekaartjes. Het kan goed zijn dat wij de achtergrondkleur van het logo dan ook willen gebruiken op onze website en visitekaartjes.

Wat wij extra zoeken is een Powerpoint masterslide (voorblad en normale dia in breedbeeld/wide mode) lay-out met daarin ons logo en huiskleur(en). Wij maken namelijk veel gebruik van Powerpoint bij het maken van klankpresentaties. Op deze slide moet ook een kleine ruimte zijn om het logo van een klant toe te voegen en om logo’s toe te voegen van de merken die wij gaan voeren.

Bedrijfsomschrijving:

Steeds meer mensen geven om wat zij eten. Zij zijn zich bewust van hoe, waar en door wie producten gemaakt worden en wat erin zit. Lekker, eerlijk en transparant voedsel dus. Wat ons betreft een blijvende en mooie ontwikkeling die ons eten voorgoed zal veranderen. Toch is het aanbod van dit “nieuwe eten” nog beperkt. Kijk maar eens in de schappen van een supermarkt. Tijd dus om hier zelf mee aan de slag te gaan want wij zijn er van overtuigd dat eten lekker, eerlijk en transparant tegelijkertijd kan zijn.

Er zijn veel (vaak kleinere) producenten die het met ons eens zijn en lekker, eerlijk en transparant eten maken.Veel van hun producten zijn nu nog niet of beperkt verkrijgbaar.

Geholpen door een flinke dosis enthousiasme en jarenlange FMCG ervaring gaan wij ervoor zorgen dat de producten van deze producenten goed verkrijgbaar worden. Met Food Matchmakers distribueren wij deze producten in de Benelux en maken onze voeding een beetje beter.

Onze producten:
Zijn in lijn met de laatste trends.
Hebben een goed en aansprekend verhaal te vertellen.
Maken iedereen in de keten blij (van fabrikant tot en met de consument).

Doelgroep:

Inkopers en category managers van met name supermarkten en andere winkelketens die geven om wat zij zelf en hun klanten eten.
Zij vinden het belangrijk dat eten lekker, eerlijk en transparant is en vinden dit minstens net zo belangrijk als de omzet en marge die met het product behaald kan worden.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Na kerst geven wij de eerste feedback

Social Network