Ontwerp een fris logo en huisstijl voor een jong adviesbureau voor kwaliteit, milieu en veiligheid

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Anneliek
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 349.00
  • Datum start : 19-08-2013 11:31
  • Datum einde : 19-09-2013 11:03
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 37
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel een fris en stoer logo en huisstijl voor een jong adviesbureau voor kwaliteit, milieu en veiligheid waarin alledrie deze onderwerpen tot uiting komen (nadruk mag liggen op milieu en veiligheid, kwaliteit is ondergeschikt). Onze activiteiten zijn advies, begeleiding en opleiding. Het logo moet fris ogen en uitnodigen tot een bezoek. We willen het logo en de huisstijl uiteraard in onze communicatie gebruiken. Daarnaast dient het logo geschikt te zijn voor doorontwikkeling van de website, presentaties en advertenties.

Bedrijfsomschrijving:

Zie onze website: www.andara-kmv.nl.

ANDARA is een klein adviesbureau, opgericht door Anneliek Keurentjes, dat diensten levert op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Door een persoonljike en no-noncence benadering, kunnen wij u heel gericht adviseren en passende oplossingen bieden.

De naam
ANDARA staat voor de afkorting van de namen van mijn kinderen.

ANDARA is ook een lavaglas dat voorkomt in een aantal mooie, heldere kleuren. De blauwe maakte op mij het meeste indruk. Vandaar de blauwe bedrijfskleur.

Maar dat is niet alles:
Andare betekent in het Itaiaans 'er voor gaan'. En dat is juist zo toepasselijk. Alle drie onze specialisaties, kwaliteit, milieu en veiligheid, zijn pas goed ingebed in een organisatie en in de bedrijfsprocessen als ze onderdeel zijn van de dagelijkse werkzaamheden. Maar zonder daar regelmatig bij stil te staan, kunnen deze aspecten wel eens uit het oog verloren raken. En dat is juist wat we niet willen.

Wat we wel willen is:

goede kwaliteit: een tevreden klant door het leveren van goede en eerlijke producten en diensten.
aandacht voor het milieu: ervoor zorgen dat ook onze kinderen en kleinkinderen voort kunnen leven in een mooie en gezonde wereld.
een veilige werksituatie: 's avonds veilig terug naar huis keren om van het leven te kunnen genieten.

Doelgroep:

Bedrijven, met name in de bouw, metaal en productieindustrie die behoefte hebben aan met name begeleiding en opleiding op het gebied vna veiligheid en milieu.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De basis dient een blauwe kleur en/of groene kleur te bevatten vanwege de associatie met milieu en gezondheid/veiligheid. Het lettertype moet modern zijn.

Social Network