Professioneel logo & huisstijl voor mBraining Company
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: nicestuff
- Categorie: Logo & Huisstijl
- Totaal budget: € 300.00
- Datum start : 08-03-2016 13:56
- Datum einde : 15-03-2016 16:00
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf,eps
- Relevante bestanden: Geen
-
Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 49
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Wij hebben behoefte aan een sterk beeldmerk dat op abstracte manier het integratie proces van de verschillende breinen uitbeeldt. Het beeldmerk moet ook monochroom sterk en herkenbaar overkomen (ook als logo heel klein wordt afgebeeld).
Geen semi medische afbeeldingen en te directe referentie aan alleen onze hoofd hersenen.
Bedrijfsomschrijving:
mBraining Nederland verzorgt trainingen (persoonlijke groei / ontwikkeling) op het gebied van mBraining.
mBraining is gebaseerd op neuro-wetenschappelijk onderzoek naar onze neurale netwerken, gecombineerd met oude wijsheid tradities en gedragsmodelering. Het resultaat is een verbluffend simpel doch effectief nieuw werkmodel om in contact te komen met je eigen intuïtie en wijsheid om zodoende een nog gelukkiger en betekenisvoller leven te leiden. mBraining en mBIT maken het mogelijk om een diepe en duurzame verandering te creëren.
mBraining is het proces van hoe jij je verschillende neurale netwerken (ofwel breinen / 'hersenen' ) gebruikt en deze uitbalanceert (en met elkaar integreert) om voor jou het meest optimale resultaat te bereiken.
Momenteel gaat mBraining uit van 3 breinen (hoofd, hart, buik) maar binnenlkort zullen daar nog andere breinen/neurale netwerken aan worden toegevoegd. Vandaar niet 3Braining maar multiple Braining.
Doelgroep:
Doelgroepen
1. Coaches, trainers, managers, psychologen, opvoeders en mensen helpers
2. Zakelijke markt: Leiderschap en besluitvorming
3. Particulieren: In workshops ervaren van de technieken
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Huisstijl
Uitstraling & waarden:
vertrouwen
expertise
zakelijk
hip/ modern
moet rust uitstralen
Wij hebben behoefte aan een sterk beeldmerk dat op abstracte manier het integratie proces van de verschillende breinen uitbeeldt. Het beeldmerk moet ook monochroom sterk en herkenbaar overkomen (ook als logo heel klein wordt afgebeeld).
Niet:
Geen saaie, standaard medische stijl of alternatieve/ wellness-stijl, bedeesde kleuren, grijstinten, herfsttinten Geen semi medische afbeeldingen en te directe referentie aan alleen onze hoofd hersenen.
Steekwoorden:
flow, balans en evenwicht in je leven, wijsheid
Zakelijk & fashionable
-
designer: NataS
-
designer: RainbowPanda
-
designer: rishirex
-
designer: zarkovzi
-
designer: MartenVisser
-
designer: rishirex
-
designer: Angeldesign
-
designer: 99artz
-
designer: 99artz
-
designer: 99artz
-
designer: rishirex
-
designer: rishirex
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: iG design
-
designer: NataS
-
designer: NataS
-
designer: NataS
-
designer: NataS
-
designer: NataS
-
designer: NataS
-
designer: Petje
-
designer: Marko97
-
designer: Marko97
-
designer: NataS
-
designer: Karin de Wit Design
-
designer: Karin de Wit Design
-
designer: Karin de Wit Design
-
designer: demetriax
-
designer: Karin de Wit Design
-
designer: marijke13
-
designer: marijke13
-
designer: marijke13
-
designer: Petje
-
designer: freebird
-
designer: NataS
-
designer: freebird
-
designer: Karin de Wit Design
-
designer: NataS
-
designer: Karin de Wit Design
-
designer: freebird
-
designer: Petje
-
designer: VirtualLies
-
designer: freebird
-
designer: Petje
-
designer: Petje
-
designer: studiohoofddorp
-
designer: VirtualLies