Weet jij de juiste match tussen verbondenheid en geschenken te maken?

Datum start: 08-01-2012

Datum einde: 08-02-2012

Totaal budget: € 150.00
WINNAAR
creat´em

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


We zoeken een professioneel en zakelijk (niet koud en afstandelijk), maar persoonlijk sterk (h)erkenbaar logo, waar de doelgroep zich mee kan identificeren…suggesties voor een korte, pakkende ondertitel zijn erg welkom. Logo wordt gebuikt voor online winkel, visitekaartjes en voor (schriftelijke) marketingdoeleinden.

Bedrijfsomschrijving


"Collegamento gifts" (bedrijfsnaam) is een online-winkel in ontwikkeling, waar u geschenken en luxe cadeau artikelen kunt bestellen voor mensen waar u zich mee verbonden voelt, waarmee u een verbinding heeft of waar u een (hechtere) verbinding mee wilt krijgen.
Kortom, voor mensen waarmee u iets speciaal hebt of deelt!

Collegamento is Italiaans voor “verbinden”. Door middel van luxe geschenken kunt u uw waardering uitspreken en blijk geven aan uw onderlinge, bijzondere verbondenheid / relatie(s) met de ander. U investeert hiermee in uw verbondenheid met de ander binnen welk verband dan ook.

Onze overtuiging is dat uw motivatie, bedoeling en intentie om te geven zeker zo belangrijk is, dan wat u aan die ander geeft. Overigens zonder ook maar enige concessies te doen aan het cadeau zelf.

Zo kunt u als werkgever een blijk van waardering geven aan uw ( langdurig zieke) werknemer. Of uw verbondenheid tonen bij de geboorte van een kind. Een geliefde aan zijn partner of echtgenote, vrienden onderling, zakenrelaties en naar familieleden. Verbinding is persoonlijk.

Denkt u hierbij aan geschenken en artikelen, waar men met elkaar of afzonderlijk van elkaar van kunt genieten. Het gaat hierbij om: indruk maken, bevestiging geven en ontvangen, good feeling, beleving, intensheid, samen zijn en ervaren.
De diepere dimensie achter het geven van cadeaus.

We spelen met dit concept in op de tendens waarin het niet sec gaat om het bezitten van materiële zaken, maar om uiting geven aan en de bewustwording van elkaars verbondenheid. Dat u hierin wilt investeren en er blijk aan wilt geven met bijzondere en authentieke geschenken. Ook geeft u geschenken aan die ander waar u zich (meer) mee verbonden wilt voelen.

Doelgroep


Midden en hoger segment, participerende, zelfbewuste en actieve mensen. Bedrijven en mensen die houden van het goede leven.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Er mag zeker een klassiek element in het logo zitten, maar overwegend strak / modern. Geen schreeuwende en felle kleuren. Professionele en zakelijke, maar ‘warme’ uitstraling.

Logo moet seperaat van de bedrijfsnaam gebruikt kunnen worden.

Steekwoorden:
Verbinden, verbondenheid, genieten, good feeling, gifts, luxe eenvoud, indruk maken, zakelijk, eerlijk, emotie, sfeer, waardering, bevestiging, erkenning, warm, intensheid, bijzonder, authentiek, relatie, samen zijn en ervaren.

WINNAAR
300x300

designer: creat´em

score:

300x300

designer: yannnnnick

score:

300x300

designer: yannnnnick

score:

300x300

designer: yannnnnick

score:

300x300

designer: designsbysilvy

score:

300x300

designer: creat´em

score:

300x300

designer: creat´em

score:

300x300

designer: creat´em

score:

300x300

designer: creat´em

score:

300x300

designer: creat´em

score:

300x300

designer: creat´em

score:

300x300

designer: creat´em

score:

300x300

designer: creat´em

score:

300x300

designer: Eye-vertising

score:

300x300

designer: Flare

score:

15 Ingezonden designs
5 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300