Kiesjefoodbox.nl Facebook campagne

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Yvonne Aarts
  • Categorie: Overig
  • Totaal budget: € 129.00
  • Datum start : 23-08-2016 13:39
  • Datum einde : 19-10-2016 13:38
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 7
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor Kiesjefoodbox.nl willen we graag een win-actie die op de Facebookpagina wordt geplaatst. Deze campagne bevat drie verschillende advertenties/uitingen waarmee de doelgroepen worden aangesproken.

Doel win-actie:

Het doel van de win-actie is om meer traffic naar Kiesjefoodbox.nl te generen en dat de consument wordt verleid tot het bestellen van een foodbox. Verder is de naamsbekendheid voor Kiesjefoodbox.nl belangrijk, het aantal registraties voor de nieuwsbrief en het aantal Facebook fans van groot belang.

Budget voor de win-actie:

Er is budget om prijzen weg te geven tot €100,00. Dit kan variëren tot een keukenapparaat of een lunch winnen bij De Krat (één van de aanbieders van Kiesjefoodbox.nl). Je kunt verder creatief zijn met het bedenken van en prijs, als er maar een link is naar de foodboxen zodat het een logisch geheel is.

Bedrijfsomschrijving:

Voor meer informatie over Kiesjefoodbox.nl verwijs ik je door naar de website:

www.kiesjefoodbox.nl

Mocht je vragen hebben over deze opdracht, dan hoor ik het graag!

Prijs: €100

Doelgroep:

Doelgroep Kiesjefoodbox.nl:

Kiesjefoodbox.nl onderscheidt drie doelgroepen. Deze drie doelgroepen hebben verschillende redenen waarom ze voor een foodbox kiezen:
Traditionele burgerij - Inspiratie
Moderne burgerij – Gezond
Gemak georiënteerden - Gemak

Voor elk van deze doelgroep willen we graag een passende uiting voor de win-actie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

De kleuren mag in de stijl van de website van Kiesjefoodbox.nl. Graag hebben we een nieuw beeld, dus je hoeft niet een bestaande box gebruiken in de uiting.

Social Network