Een nieuw webontwerp voor een bijzondere organisatie met artistieke ontwerpen van kazen.

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: vicca84
  • Categorie: Website design
  • Totaal budget: € 499.00
  • Datum start : 27-07-2014 17:28
  • Datum einde : 03-08-2014 17:14
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 2
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het is een website waar bezoekers kazen kunnen bestellen met een custom-made-art opdruk of een custom-made-design opdruk. Er zit een significant verschil in custom-made-art en custom-made-design kazen. De custom-made-art kazen hebben allen een hoog artistieke benadering, het is een zekere grafische kunst gecombineerd met kaas maken. De custom-made-design zijn alle daagse ontwerpen als in een quote van Steven Jobs, of een foto van je familie enzovoort. Om het onderscheid duidelijk te maken tussen de twee heb ik voor het gemak andere termen gebruikt voor de productgroepen waar de focus op komt te liggen “Design op maat” (=>custom-made-art) en “Ook mooi” (=>custom-made-design).

De kazen worden onder andere door bedrijven in grote hoeveelheden afgenomen als relatiegeschenken voor hun klanten.

Het aangeleverde interactieontwerp is niet iets wat strak nageleefd hoeft te worden en dient slechts als een richtlijn van de gestelde eisen en/of wensen van de opdrachtgever.



Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Voornamelijk bedrijven die investeren in relatiegeschenken maar ook voor particulieren is het toegankelijk.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Overzicht van specificaties ontwerp:
- Showcase van de producten.
- Gebruiksvriendelijke navigatiestructuur ontwerpen.
- Nadruk op de drie productgroepen zijn: 1. Onze top designs, 2. Design op maat, 3. Ook mooi
- Gemakkelijk door kunnen navigeren naar de producten vanaf productpagina “Onze top designs” naar productpagina “Design op maat” en/of “Ook mooi” en vice versa.
- Duidelijke call-2-actions naar contact gegevens vanaf productpagina.
- Pagina’s met prioriteit zijn Echt & Eerlijk, de 3 productgroepen (hierboven genoemd).
- Geoptimaliseerd ontwerp die responsive proof is.
- Focus op visueel.
- Vier Templates
(1. Homepagina, 2. Product showcase, 3. Tekstpagina, 4. Nieuwspagina).
- Lettertypes zijn niet definitief.
- Twee halve kaasjes uit de pdf zijn geen must.
- Oppassen dat het niet te fancy wordt.
- Geen ecommerce optie en ook worden er geen prijzen getoond.

Social Network