Een nieuwe naam voor een vitaliteitsaanbieder

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: Seizoen Vijf
  • Categorie: Bedrijfsnaam
  • Totaal budget: € 129.00
  • Datum start : 17-06-2014 09:06
  • Datum einde : 24-06-2014 09:00
  • Status : Beëindigd
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 87
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

De nieuw te vormen organisatie (fusie uit twee bestaande sportbonden) wil een mooie aansprekende nieuwe naam. Een naam die uitstraalt dat buiten bewegen goed voor je is. Een naam die uitstraalt dat je je beter en lekkerder voelt als je fit bent. Dat fit zijn je jonger doet voelen, levenskracht geeft en trots maakt. De naam moet Nederlandstalig zijn en niet al te fictief.

Bedrijfsomschrijving:

De organisatie komt voort uit de twee Nederlandse wandelbonden.

Doelgroep:

Doelgroep zijn mensen die bewegen en fit zijn belangrijk vinden. Leeftijd 35+. Ze zijn behoudend en conservatief en hechten erg aan kwaliteit. Hard werken is belangrijk, ze hebben oog voor natuur en buiten zijn en vinden het belangrijk dat je gezond bent. Ze hechten ook aan vitaliteit want dat geeft je kracht om de dingen te doen die je moet doen: werken, zorgen voor vrienden en familie en genieten van de mooie dingen in het leven.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Het moet een Nederlandstalige naam hebben en staan voor "buiten bewegen en vitaliteit.

Social Network