Fris en aansprekend logo voor een selecte groep kleine campings

Datum start: 09-10-2012

Datum einde: 24-10-2012

Totaal budget: € 199.00
WINNAAR
Esther

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een fris, aansprekend (vrolijk, modern?) logo voor van een selecte groep (op dit moment 3) kleine campings in het buitengebied van Winterswijk. De nadruk ligt hierbij op kwaliteit, ruimte en service.

Wij willen ons als groep presenteren door middel van onder andere een website en op beurzen. De (web-) naam hiervoor is: Kamperen in Winterswijk.

Kernwoorden: Wandelen, Fietsen, Natuur, Landgoederen, Grote en kleine Boerderijen, Coulissenlandschap, Natuurlijke (slingerende) beken, Vrij toegankelijke bos- en natuurgebieden, Aan de Duitse grens

Bedrijfsomschrijving


De deelnemende campings hebben kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Dit uit zich onder meer in royale kampeerplaatsen in een coulissen- en natuurlandschap, uitstekende voorzieningen en een schitterende omgeving. Nét even dat beetje meer.

Deze kleine campings (circa 15 plaatsen) bevinden zich allen in Nationaal Landschap Winterswijk.

Dit gebied rond Winterswijk is een van de weinige overgebleven coulisselandschappen van Nederland. Weilanden en akkers liggen verspreid naast elkaar, soms gescheiden door heggen of houtwallen. Her en der vind je kleine bosjes of grote en statige door de scholteboeren en textielbaronnen in vorige eeuwen aangelegde productieboscomplexen. En daar tussendoor slingeren de vele nog natuurlijk uitziende beken, de meeste van het hoogste ecologische niveau.

Doelgroep


De doelgroep bestaat voor een groot deel uit ‘de grijze garde’ maar ouders met kinderen zijn ook van harte welkom. Wat allen gemeen zullen hebben is de waardering voor het landschap en de behoefte aan rust en ruimte.

De omgeving leent zich bij uitstek voor wandelaars en fietsers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Qua kleurstelling is er nog geen overduidelijke voorkeur. Naast voor de hand liggende kleuren zoals blauw, groen, geel, etc., mag de kleurstelling, mits passend, ook eigentijds zijn.

Als bijlage logo's die lokaal worden gebruikt.

WINNAAR
300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: bafdesigns

score:

300x300

designer: WiegerJ

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: desireedesign

score:

300x300

designer: JordiPuts

score:

300x300

designer: JordiPuts

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: JHdesignn

score:

300x300

designer: ydewinter

score:

300x300

designer: LvG

score:

300x300

designer: Nousanous

score:

300x300

designer: DS

score:

300x300

designer: beukdesign

score:

300x300

designer: beukdesign

score:

300x300

designer: beukdesign

score:

300x300

designer: beukdesign

score:

300x300

designer: Annamica

score:

300x300

designer: alexmimy

score:

300x300

designer: Northmedia

score:

300x300

designer: beukdesign

score:

300x300

designer: Josse

score:

300x300

designer: beukdesign

score:

300x300

designer: Jurgen Bergman

score:

300x300

designer: Studio Laars

score:

300x300

designer: alexmimy

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

40 Ingezonden designs
19 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300