Logo en huisstijl voor NIEUWGROEN

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: jrkalksma
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 369.00
  • Datum start : 01-11-2018 18:07
  • Datum einde : 08-11-2018 00:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,.jpg,.jpeg,.ai,.pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 106
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ik wil graag een mooi modern logo dat professionaliteit en rust uitstraalt, maar ook iets van beweging in zich heeft. Ik houd van onverwacht en eenvoud. Het moet wel iets disruptiefs hebben, maar wel serieus en professioneel over komen. Het moeten dus ook niet niet alleen maar knalkleuren zijn. (te jong, schreeuwerig. We zijn geen tomatengooiers) Ik noem wat we doen zelf altijd ‘professioneel buiten de lijntjes kleuren' :)

Het moet in ieder geval anders zijn dan het andere dat met duurzaamheid te maken heeft. Daarom wil ik dus dat er geen groen in zit, of heel weinig. Of een aparte kleur groen. Maar het gaat om het idee. Ik wil ook open staan voor dingen waar ik zelf niet aan denk.

We trekken duurzaamheid uit het groene slop. Daar gaat het om. Als er heel mooi op een andere manier groen in zit kan dat best mooi zijn. Maar we zijn ANDERS GROEN. Dat is de boodschap. En dat heeft dus vooral met een stuk realisme en doelmatigheid te maken.

Onze slogan is: Duurzame revolutie. Op maat.

Verras me.

Succes!

UPDATE: Ik sta toch open voor blaadjes plantjes etc. zo lang het niet standaard (groen) is. Sorry, voortschrijdend inzicht op basis van jullie ontwerpen. Misschien is een paars/rood/geel blauw/ blaadje plantje etc. wel heel gaaf als het icm met een strak design is. Dus leef je uit! De boodschap is: het is ANDERS DUURZAAM. Hoe, dat kan ik misschien gewoon beter aan jullie (experts) over laten.





Bedrijfsomschrijving:

'NIEUWGROEN' is een doebureau dat bedrijven helpt om hun businessmodel radicaal te verduurzamen op een winstgevende manier.

In andere woorden: Wij willen zorgen voor meer brood op de plank bij de bakker die zijn oven gaat verwarmen met aardwarmte.

Om dat te bereiken zijn Marketing, Branding en Business Development nauw geïntegreerd in onze innovatietrajecten.


Doelgroep:

We richten ons op het MKB.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

GEEN groen, of heel weinig.



Social Network