Strak en modern logo voor Groninger Alumnivereniging Psychologie (GAP)

Datum start: 11-04-2013

Datum einde: 02-05-2013

Totaal budget: € 199.00
WINNAAR
karlijn

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Wij zijn op zoek naar een nieuw logo dat we kunnen gebruiken in onze mailingen en verder op onze website en op sociale media. Tot nu toe hebben we hiervoor een nogal knullig zelfgeknutseld word-art logo voor gebruikt en we zijn toe aan iets nieuws. Wij hopen dat een nieuw logo helpt om beter herkenbaar te worden bij studenten en alumni.

Bedrijfsomschrijving


Een alumnivereniging voor oud- psychologiestudenten uit Groningen (Groninger Alumnivereniging Psychologie – GAP). Wij organiseren jaarlijks diverse activiteiten voor alumni. Onze doelen zijn om alumni kans geven met elkaar in contact te blijven, elkaar te inspireren en elkaar te informeren over de verschillende toepassingsmogelijkheden van ons vak en over de nieuwste generatie psychologiestudenten. Wij onderhouden een website (http://www.rug-psychologie-alumni.com/) en brengen drie keer per jaar een nieuwsbrief uit (o.a. te raadplegen via website).

Doelgroep


Zeer breed. Iedereen die in Groningen een Psychologie opleiding heeft afgerond ongeacht afstudeerrichting of leeftijd (begin 20 tot eind 90)

Kleuren, favoriete logo's, must haves


De letters G A en P moeten in het logo terug komen. De hele verenigingsnaam mag ook, maar dit is geen must. Kleuren: waarschijnlijk rood, maar je mag ons ook verassen met iets totaal anders. Het logo mag in één kleur maar ook in meerdere (bij voorkeur niet te druk). De rode kleur mag dezelfde zijn als die van de studievereniging psychologie (VIP) of van de universiteit (RUG), bij voorkeur het laatste. Zie http://www.rug.nl/about-us/how-to-find-us/huisstijl/basiselementen/kleuren/ voor een omschrijving van deze kleur. We willen graag een strak en modern/ tijdloos logo. Eventueel zou de Griekse letter psi (teken voor psychologie) in het logo terug kunnen komen. Ik heb ons oude logo toegevoegd om te illustreren hoe zeer we toe zijn aan iets nieuws. De kleur in het oude logo is het enige waar we wel tevreden over zijn maar we hebben niet de vaardigheid om er iets beters van te maken.

WINNAAR
300x300

designer: karlijn

score:

300x300

designer: Pierski

score:

300x300

designer: beautjuh22

score:

300x300

designer: Jo-anna

score:

300x300

designer: Pierski

score:

300x300

designer: npep14

score:

300x300

designer: npep14

score:

300x300

designer: npep14

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Mazzel Design

score:

300x300

designer: Mazzel Design

score:

300x300

designer: Mazzel Design

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: E3Design

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: karlijn

score:

300x300

designer: karlijn

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: Petje

score:

300x300

designer: Alessio

score:

300x300

designer: Alessio

score:

300x300

designer: E3Design

score:

32 Ingezonden designs
14 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300