Fris logo en huisstijl voor jong communicatiebureau op het gebied van toerisme en kinderen

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: djeurissen
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 225.00
  • Datum start : 18-04-2011 14:04
  • Datum einde : 02-05-2011 14:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 24
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zijn op zoek naar een fris en opvallend logo en huisstijl. Het is van belang dat de uitstraling de volgende trefwoorden omvat:
* fris
* vrolijk
* kleurrijk
* jong
* creatief
* hip

Toerisme en kinderen hoeft niet concreet in het logo naar voren te komen, want we willen de 'deur' openhouden om in de toekomst onze dienstverlening te kunnen verbreden.

Als we een passend logo/huisstijl vinden, dan willen we eventueel met de maker in zee voor het ontwerp van een bijpassende website.

Bedrijfsomschrijving:

Janneke van Amsterdam (36) en Dagmar Jeurissen (38) timmeren al geruime tijd aan de weg. De een als freelance pr-adviseur, de ander als freelance tekstschrijver/vertaler en samen geven zij al jaren de reeks kinderreisgidsen Kidskompas uit. Nu wordt het tijd voor een nieuwe stap: Buro Kakelbont. Buro Kakelbont moet DE communicatiespecialist worden op het gebied van reizen/toerisme met kinderen. Denk aan sponsored magazines/boekjes op dit vlak, advies op het gebied van klantenbinding, website-ontwikkeling en invulling, redactionele producties etc.

Doelgroep:

Deze is meerledig:
* zakelijke klanten (dit betekent NIET dat we een hele zakelijke uitstraling willen)
* boekhandels (t.b.v. onze eigen reisgidsen)
* bladen/magazines (als contentleverancier)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Favoriete kleuren: fel, maar geen fluorescerende tinten. Lekker bont mag ook, maar geen kermis. Voorkeur voor warme tinten zoals rood, paars, roze, oranje etc. Visitekaartje graag gekleurd/meerdere kleurige achtergrond met witte of lichte letter.

Social Network