Huisstijl Aquacamping en Jachthaven De Rakken Woudsend

Wedstrijd gegevens:
Pakket goud

  • Wedstrijd van: derakken
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 449.00
  • Datum start : 25-10-2012 14:03
  • Datum einde : 09-11-2012 14:00
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 39
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Aquacamping en jachthaven ‘de Rakken’ in Woudsend (Friesland) wordt vernieuwd en verbeterd. Het ligt op unieke locatie tussen Friese meren en dicht tegen het levendige dorp Woudsend; een fantastische plek voor een vakantie of kort verblijf. Dit is een moment om ook de vernieuwing (topfaciliteiten) te laten samenvallen met een vernieuwde huisstijl. Dat kan door het oude logo te moderniseren of (nog beter?) een nieuw strak, niet complex en pakkende logo te maken.
Kernbegrippen: Een groen vakantiepark, water, wind, wolken, zon, actief en toch rustig, varen/zeilen, fietsen, voorzieningen voor kinderen. En: het mooie Friesland.
En dat in een paar penseel- of pennestreken. Wij willen geen landschapje als logo.
De term Recreatiecentrum is verbannen en vervangen door ‘De Rakken’ en ‘aquacamping en jachthaven’ als onderschrift. Voor dat laatste mag ook iets ‘flitsenders’ worden voorgesteld.
De nieuwe huisstijl wordt ook doorgevoerd op de website, het foldermateriaal en de advertenties. Op de website is ook het oude logo te zien. www.derakken.nl

Bedrijfsomschrijving:

Doelgroep:

Op ons park verblijven veel vaste gasten. Deze bezoeken het hele jaar door ons terrein. Ze genieten van het water en de rust. Veelal empty-nesters. In het voor- en naseizoen zien we ook veel mensen uit deze groep bij ons als passant verblijven. Deze groep passanten zouden we graag buiten het hoogseizoen nog meer naar Woudsend willen halen, met goede faciliteiten en comfort.
In het hoogseizoen zijn er ook veel actieve jonge gezinnen aanwezig. Zij worden vooral door het water en de watersportmogelijkheden getrokken. Water en actie zijn dan de kernbegrippen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Vrij

Social Network