Huisstijl Aquacamping en Jachthaven De Rakken Woudsend

Datum start: 25-10-2012

Datum einde: 09-11-2012

Totaal budget: € 449.00
WINNAAR
Tjeerd van der Velde vormgeving

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Aquacamping en jachthaven ‘de Rakken’ in Woudsend (Friesland) wordt vernieuwd en verbeterd. Het ligt op unieke locatie tussen Friese meren en dicht tegen het levendige dorp Woudsend; een fantastische plek voor een vakantie of kort verblijf. Dit is een moment om ook de vernieuwing (topfaciliteiten) te laten samenvallen met een vernieuwde huisstijl. Dat kan door het oude logo te moderniseren of (nog beter?) een nieuw strak, niet complex en pakkende logo te maken.
Kernbegrippen: Een groen vakantiepark, water, wind, wolken, zon, actief en toch rustig, varen/zeilen, fietsen, voorzieningen voor kinderen. En: het mooie Friesland.
En dat in een paar penseel- of pennestreken. Wij willen geen landschapje als logo.
De term Recreatiecentrum is verbannen en vervangen door ‘De Rakken’ en ‘aquacamping en jachthaven’ als onderschrift. Voor dat laatste mag ook iets ‘flitsenders’ worden voorgesteld.
De nieuwe huisstijl wordt ook doorgevoerd op de website, het foldermateriaal en de advertenties. Op de website is ook het oude logo te zien. www.derakken.nl

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Op ons park verblijven veel vaste gasten. Deze bezoeken het hele jaar door ons terrein. Ze genieten van het water en de rust. Veelal empty-nesters. In het voor- en naseizoen zien we ook veel mensen uit deze groep bij ons als passant verblijven. Deze groep passanten zouden we graag buiten het hoogseizoen nog meer naar Woudsend willen halen, met goede faciliteiten en comfort.
In het hoogseizoen zijn er ook veel actieve jonge gezinnen aanwezig. Zij worden vooral door het water en de watersportmogelijkheden getrokken. Water en actie zijn dan de kernbegrippen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Vrij

WINNAAR
300x300
300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: gert-jan

score:

300x300

designer: gert-jan

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: gert-jan

score:

300x300

designer: gert-jan

score:

300x300

designer: SoonAfter

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: daudt72

score:

300x300

designer: Vincent Botman

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: reclamekenners.nl

score:

300x300

designer: studioZ

score:

300x300

designer: studioZ

score:

300x300

designer: Ryde Style

score:

300x300

designer: Ryde Style

score:

300x300

designer: keesvanbeek

score:

300x300

designer: johanj

score:

300x300

designer: johanj

score:

300x300

designer: johanj

score:

300x300

designer: johanj

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: daudt72

score:

300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: studioZ

score:

300x300

designer: B.M. Smit

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: alexmimy

score:

45 Ingezonden designs
16 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300