Medisch Interfacultair Congres 2012: Welvaartsparadox

Datum start: 30-08-2011

Datum einde: 27-09-2011

Totaal budget: € 300.00
WINNAAR
Mooiniet

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een nieuw congres heeft ook een nieuw logo en nieuwe huisstijl nodig. We zoeken een modern, professioneel logo dat studenten zal aanspreken en waar de paradox in naar voren komt. Voor de huisstijl zoeken we ook iets moderns en professioneels dat daarbij ook de aandacht trekt en intrigeert. In de bijgevoegde bestanden zijn het logo en de huisstijl van de website van het afgelopen jaar te zien als voorbeeld van wat hiermee bedoeld wordt. Het logo moet de woorden Welvaartsparadox en Medisch Interfacultair Congres bevatten.

Bedrijfsomschrijving


Het Medisch Interfacultair Congres (MIC) is het grootste congres voor Nederlandse medische studenten en co-assistenten en bestaat al sinds 1989. De doelstelling van het congres is om jaarlijks een - binnen het curriculum van de geneeskundestudie - onderbelicht thema te behandelen, dat actueel is en dat bovenal in de belangstelling van de geneeskunde student staat. Hierbij wordt gebruik gemaakt van plenaire sessies en workshops zodat de student zich optimaal kan verdiepen in het onderwerp. Voor komend congres is dit onderwerp 'welvaartsparadox'. Van elke medische faculteit neemt een student zitting in het bestuur. Hij of zij is verantwoordelijk voor een deel van de organisatie en wordt hierbij ondersteund door een commissie van een aantal medestudenten.

Zie www.stichtingmic.nl voor meer informatie over het congres. Dit is echter wel de website van het afgelopen jaar.

Doelgroep


Medische studenten

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Denk aan de stijl van merken als AH excellent en rituals.

WINNAAR
300x300

designer: Mooiniet

score:

300x300

designer: pstrooy

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: s4marketing

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: s4marketing

score:

300x300

designer: s4marketing

score:

300x300

designer: s4marketing

score:

300x300

designer: andries

score:

300x300

designer: PGD

score:

300x300

designer: PGD

score:

300x300

designer: mireille den Hartog

score:

300x300

designer: mireille den Hartog

score:

300x300

designer: PGD

score:

300x300

designer: pluutje

score:

300x300

designer: pluutje

score:

300x300

designer: ootdesign

score:

300x300

designer: ootdesign

score:

300x300

designer: ootdesign

score:

300x300

designer: ootdesign

score:

300x300

designer: ootdesign

score:

300x300

designer: PGD

score:

300x300

designer: PGD

score:

300x300

designer: ootdesign

score:

300x300

designer: ootdesign

score:

300x300

designer: Creator

score:

300x300

designer: teebo

score:

300x300

designer: teebo

score:

300x300

designer: PGD

score:

300x300

designer: PGD

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Mooiniet

score:

300x300

designer: Mooiniet

score:

300x300

designer: ootdesign

score:

300x300

designer: berberj

score:

300x300

designer: Creator

score:

300x300

designer: Creator

score:

300x300

designer: Masteressy

score:

300x300

designer: RlxMn Dsign

score:

300x300

designer: RlxMn Dsign

score:

300x300

designer: agnesmegens

score:

300x300

designer: pluutje

score:

300x300

designer: pluutje

score:

300x300

designer: andries

score:

300x300

designer: mireille den Hartog

score:

300x300

designer: RlxMn Dsign

score:

300x300

designer: RlxMn Dsign

score:

300x300

designer: Mooiniet

score:

300x300

designer: Mooiniet

score:

51 Ingezonden designs
15 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300