Ontwerp een eigentijdse huisstijl dat vertrouwen en energie uitstraalt

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: LWGP
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 15-01-2016 15:40
  • Datum einde : 31-01-2016 15:38
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 31
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ons nieuwe logo moet aansluiten aan de dienstverlening (herkenning).

Daarnaast hebben we digitale templates nodig voor briefpapier (word) en voor digitale presentaties (powerpoint).

Bedrijfsomschrijving:

Wij zijn een bedrijf dat sinds 2005 actief is in de (zakelijke) dienstverlening.

Website www.lingewaardgroup.nl

Onze 4 pijlers zijn: visie, strategie, communicatie en prestatie. Dit vormt de basis voor iedere onderneming.

Onze disciplines: Training (leiderschap, management, sales, communicatie), Coaching, Consultancy en interim management.

Wij willen dit graag in onze nieuwe huisstijl terug zien.

Doelgroep:

Een voorbeeld van onze klanten: Parfumerie Douglas Nederland, Boddeüs zien en horen, Jochem voor ogen, Maartens Oogmode, Gemeente Nijmegen, Gemeente Apeldoorn, Gemeente Gouda, Ministerie van Defensie (leiderschapstraining), Volvo Nederland, Volkswagen Audi PON, Hebo Maritiem, FIAT professional, Skins Cosmetic, Verweijen ICT, Livingstone Villa's, Hebo kozijntechniek, Roosdom Tijhuis, etc.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Social Network