Van der Most & Livestroo

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: mathijsmost
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 319.00
  • Datum start : 26-02-2016 17:12
  • Datum einde : 11-03-2016 17:08
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf,eps
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 40
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Voor een nieuwe bedrijf "Van der Most & Livestroo" willen wij graag een logo en huisstijl.

Daarnaast is 1 van onze concepten een programma waarin de deelnemers in 24uurs sessies door een proces van Groei, doorbraak en verandering gaan. We noemen dit concept Grow24.

Dus een logo en huisstijl voor "Van der Most & Livestroo" en een aanvullend logo/mogelijkheid voor aanvullende merknamen voor Grow24. Hierdoor krijgen we ook gelijk een beeld hoe we in de toekomst merknamen kunnen toevoegen aan onze bedrijfsnaam.

Hieronder wat algemene informatie:

Onze propositie:

Visie: wat is ons doel?
- De specialist in Nederland op gebied van persoonlijke groei en ontwikkeling van teams(ontwikkeling van samenwerking) en het managen van verandering bij organisaties. Dus 3 niveaus: Individueel, team, organisatie.

Kern competenties: waar zijn we de beste in?
- Het faciliteren en begeleiden van veranderprocessen die leiden tot een doorbraak op individueel, team en organisatie niveau.

Differentiatie: hoe onderscheiden we ons van de rest?
- We pakken veranderingen bij de bron aan, gaan niet voor de quick-win.

Kernwaarden: waar geloven we in?
- Relatie komt altijd eerst
- We geven en willen graag ontvangen, we zullen nooit iets nemen dat niet gegeven wordt
- We leren, daarom zijn we blij met feedback
- We leven om te geven
- We inspireren en worden graag geïnspireerd
- We gaan voor echt contact/de ontmoeting
- We genieten van verschillen en zoeken dialoog in plaats van discussie.
- We geloven in de kracht van eenvoud

Personaliteit: wat karakteriseert ons?
- Lol, Optimistisch (Alles is mogelijk als je maar wilt), Betrokken, Behulpzaam, Geen redder ten koste van, hoge mate van professionaliteit en niet snel tevreden.

Missie: waarom doen we dit?
- Status quo is in onze ogen stilstand. Veranderen is leuk, veranderen is ontwikkeling, verandering is groei. Verandering is vooral natuurlijk. Veel mensen zijn bang voor verandering. Angstige mensen staan niet in hun kracht. Wij willen helpen mensen veranderingen toe te laten in hun leven en daardoor te leren in hun kracht te gaan staan

Brand belofte: waarom moet je ons kiezen?
- Bij ons kom je niet voor de quick-win, je wilt een doorbraak “sustainable change” realiseren en leren loyaal te zijn aan jezelf

Aanpak : hoe doen we het?
1. Aanpakken bij de bron > mindset (overtuigingen, wereldbeeld)
2. Houvast bieden > guiding principles en structuur
3. Activeren nieuw denken/werken (leren versus ontdekken)(doorbraak)

Tooling : welke instrumenten en theorieen (inspiratie) gebruiken we?
- Spiral Dynamics, System Dynamics, Buber, Warner (Arbinger), Frankl

Bedrijfsomschrijving:

2 ervaren verandermanagers starten samen een nieuwe onderneming.

Proposities : welke diensten leveren we?
- Persoonlijke verandering :Coaching, persoonlijk leiderschap week: grow24 (inspiratie)
- Team samenwerking: team coachingstraject, management development:, grow24 (interventie)
- Organisatie verandering : Interim verander management

Kern competenties: waar zijn we de beste in?
- Het faciliteren en begeleiden van veranderprocessen die leiden tot een doorbraak op individueel, team en organisatie niveau.

Doelgroep:

Kern consument: op wie leggen we onze focus?
- Iedereen die een doorbraak wil realiseren in de ontwikkeling van zichzelf, team of organisatie

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Symbolisering van het logo:
Doorbraak in samenwerking (zacht)
Doorbraak in structuur/processen (hard)
Ontmoeting
Expressieve kleur
We willen geen logo met poppetjes

Social Network