Logo & Huisstijl ontwerp voor een praktijk voor natuurlijke (gezondheids)zorg voor je IK

Datum start: 02-09-2013

Datum einde: 19-09-2013

Totaal budget: € 249.00
WINNAAR
V.

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Het logo en de huisstijl dienen toepasbaar te zijn op visitekaartje, website, digitale (en schriftelijke) communicatie, flyers en auto bestickering. Het dient de visie/missie van het bedrijf MEcare over te brengen.

Bedrijfsomschrijving


MEcare helpt mensen als zij fysiek en/of mentaal niet lekker in hun vel zitten, klachten hebben, willen weten wat hen mankeert, zij bewust willen werken aan hun gezondheid. MEcare brengt mensen 'thuis' in zichzelf en laat energie weer stromen. Vanuit de kernovertuiging dat alle antwoorden in het lichaam zelf liggen opgesloten, het lichaam een enorm zelfgenezend vermogen heeft en dat goede zorg voor anderen begint bij goede zorg voor jezelf.


De diensten zijn: bodycheck (gezondheidsmeting via Bioresonantie), Bioresonantie therapie, Ontzurings – en voedingsadvies, Massages (
Lichaamstherapeutisch, Shiatsu, Aryurvedisch, Lymfedrainage), Bach Bloesem therapie, Schussler Celzout therapie en Coaching (Lifecoaching, Paraconsult (kaartlegging etc), Loopbaan coaching)

Doelgroep


Mensen die moeite willen doen voor hun welzijn, willen leren, genieten en veranderen. Mensen die oorzaken willen aanpakken i.p.v. tevreden zijn met symptoombestrijding. Mensen die geloven in de kracht van de natuur.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Qua logo graag een woordmerk (MEcare) incl.de slogan: '(gezondheid)zorg voor je IK' en een beeldmerk. Qua huisstijl zijn de gewenste kernwoorden: hartverwarmend, duidelijk, simpel, natuurlijk,speels en informatief.
Een plaatje (als mogelijk beeldmerk) wat ik als idee ooit gezien heb en mij aansprak was van een hart waar armpjes uitkwamen die zichzelf omhelsden.

Wit en paars zijn de eerste kleuren waar ik aan denk. Groen en rood bevatten tevens passende gevoelswaarden.

WINNAAR
300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: yanoa

score:

300x300

designer: yanoa

score:

300x300

designer: yanoa

score:

300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: stephanie1

score:

300x300

designer: stephanie1

score:

300x300

designer: stephanie1

score:

300x300

designer: stephanie1

score:

300x300

designer: stephanie1

score:

300x300

designer: stephanie1

score:

300x300

designer: Petje

score:

300x300

designer: yanoa

score:

300x300

designer: yanoa

score:

300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: Petje

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: stevan banjac

score:

300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: yanoa

score:

300x300

designer: haug

score:

300x300

designer: yanoa

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Petje

score:

300x300

designer: michelle88

score:

300x300

designer: michelle88

score:

35 Ingezonden designs
9 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

V.

V.

300x300
300x300
300x300