Soulband zoekt nieuwe swingende huisstijl en logo!

Datum start: 01-07-2011

Datum einde: 22-07-2011

Totaal budget: € 100.00
WINNAAR
Orange+Blue

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Bought and Souled wil vaker optreden, want een feest neerzetten met onze muziek vinden we het allermooiste dat er is.

Om dat te bewerkstelligen willen we nieuwe communicatiemiddelen gaan ontwikkelen om promotie mee te doen. Een nieuwe website in ieder geval, maar ook visitekaartjes, folders, stickers, vlaggen etc.
Voor deze promotiemiddelen hebben we een nieuwe huisstijl en logo nodig.

De nieuwe huisstijl moet in een oogopslag duidelijk maken dat het hier om een professionele band gaat die swingende, vrolijke muziek maakt.

De winnaar van de ontwerpwedstrijd zal zeker genoemd worden op onze nieuwe website en...

.... we kunnen praten over een uniek optreden van bought and souled op jouw feest!!

Bedrijfsomschrijving


Bought and Souled speelt soul covers (vandaar de naam), maar ook pop en rock nummers (Nederlands en Engels) met een funky of groovy tintje. Door de blazerssectie swingt elk nummer de pan uit.
De acht mannen van Bought and Souled zijn goede vrienden en spelen sinds hun studententijd met elkaar. We zijn op een professionele manier met de muziek bezig.
Wat steevast terugkomt in elk optreden is ons enthousiasme en vrolijkheid: die werken heel aanstekelijk. Het publiek staat dan ook altijd mee te zingen en te swingen.
We treden regelmatig (maar nooit genoeg) op in cafe's, op bruiloften, bedrijfsfeesten, of op events.

Meer info over de band, playlist en audiofragmenten zijn te vinden op de website:
www.boughtandsouled.nl

Doelgroep


Bought and Souled richt zich op muziekcafes, bruiloftregelaars, mensen die een bedrijfsfeest geven, verenigingen en event organisatoren.

Wat deze groepen met elkaar gemeen hebben is dat ze allemaal een goede band zoeken die een feest kan neerzetten.

Omdat ze de band niet kennen is het belangrijk dat de communicatiemiddelen uitstralen dat ze een professionele band in huis halen die vrolijke, swingende entertainment bied.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wij maken vrolijke swingende muziek en dat mag de huisstijl uitstralen: het mag grappig, vrolijk en kleurrijk, maar zonder cliche te worden.

Daarbij is belangrijk dat de huisstijl professionalisme uitstraalt: wij zijn een goede band die professioneel met muziek omgaat.

Dus.. in een oogopslag moet duidelijk zijn dat het om een professionele band gaat die swingende muziek maakt.

De huisstijl en het logo moeten toepasbaar zijn op vele verschillende communicatiemiddelen, zoals een website, een folder, sticker etc.

WINNAAR
300x300

designer: Orange+Blue

score:

300x300

designer: BSGO

score:

300x300

designer: BSGO

score:

300x300

designer: BSGO

score:

300x300

designer: BSGO

score:

300x300

designer: BSGO

score:

300x300

designer: guusgijben

score:

300x300

designer: nathalie

score:

300x300

designer: koudwater

score:

300x300

designer: koudwater

score:

300x300

designer: Halta

score:

300x300

designer: Paulien28

score:

300x300

designer: Jack

score:

300x300

designer: Hilfje

score:

300x300

designer: berberj

score:

300x300

designer: berberj

score:

300x300

designer: berberj

score:

300x300

designer: berberj

score:

300x300

designer: berberj

score:

300x300

designer: Petje

score:

300x300

designer: Petje

score:

300x300

designer: Petje

score:

300x300

designer: Elwin Hofman

score:

300x300

designer: Orange+Blue

score:

300x300

designer: Elwin Hofman

score:

300x300

designer: Hilfje

score:

300x300

designer: Hilfje

score:

300x300

designer: joyzmusic

score:

300x300

designer: joyzmusic

score:

300x300

designer: Eye-vertising

score:

300x300

designer: koudwater

score:

300x300

designer: Elwin Hofman

score:

300x300

designer: vanrijswijk

score:

300x300

designer: Eye-vertising

score:

300x300

designer: Biebs1979

score:

300x300

designer: sanne

score:

300x300

designer: koudwater

score:

300x300

designer: Phantoompje

score:

300x300

designer: Eye-vertising

score:

40 Ingezonden designs
18 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300