Verander ons reeds bestaande logo sinds 25 jaar?!

Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver

  • Wedstrijd van: Maud Bo
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 329.00
  • Datum start : 12-01-2016 10:37
  • Datum einde : 09-02-2016 10:33
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 140
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Ontwikkel/verander ons logo. We gaan onze winkel een metamorfose geven qua uitstraling.






























































































Bedrijfsomschrijving:

Womens wear, op dit moment, merken o.a. King Louie, Supertrash, Summum, Diesel, Morgan, Bridget the label, Geisha, Isla Ibiza. Zie onze huidige website www.fifth.nl en FBpagina.
In "Fifth 2.0" wordt de kleding gecombineerd met stukje lifestyle.
WHY: creating happiness.
Ongedwongen sfeer die duidelijkheid, rust en eenvoud uitstraalt.
De roots van kledingzaak Fifth liggen in New York, daar de ervaring opgedaan en avonturen meegemaakt, vormt de basis voor het gedachtengoed van Fifth. Mijn New York staat voor, creativiteit, passie voor mode, creëren van je eigen geluk, het lef om onderscheidend te denken/doen, en, volg je hart; leef je droom.

Doelgroep:

Onze doelgroep: 25-65/ kern 30-45. Eigenzinnig, stoer, onafhankelijk, aantrekkelijk, echt, gezellig, ondeugend. Wijzelf: ongedwongen, inspirerend, attent, eigenzinnig, oprecht.

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Strak, eenvoud, duidelijk, stoer, er mag een korte slogan of dergelijke bij?

Social Network