Een Moedig logo en huisstijl voor startup coachingspraktijk Moedige Mannen

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: Raoul Vries
  • Categorie: Logo & Huisstijl
  • Totaal budget: € 220.00
  • Datum start : 12-05-2016 12:36
  • Datum einde : 30-05-2016 12:11
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 41
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Mijn logo en huisstijl moet aantrekkelijk zijn voor mijn doelgroep. Het moet een ‘mannelijke’ logo worden en huisstijl met mannelijke kleuren en vormen. Het moet niet overdreven en stoer mannelijk zijn, maar uitnodigend. Het moet mannen helpen om de keuze te maken om ondersteuning te zoeken. Het is belangrijk dat het niet intimiderend is maar krachtige kwetsbaarheid uitstraalt. Voor de rest vindt ik het belangrijk dat het een strakke maar geen kille uitstraling heeft. Graag ontvang ik alle bronbestanden. In de bijlage is er een volledige briefing te vinden.

Bedrijfsomschrijving:

Het 1 op 1 coachen van (jonge) mannen met burn-out klachten. Later mogelijk uitbreiding naar online coaching, groepen en als spreker. Het is een eenmanszaak en zal in september starten. Meer info in de bijlage.

Doelgroep:

Mijn doelgroep zijn (jonge) mannen (15-40 jaar) die mensen die bijvoorbeeld vastlopen tussen de wensen van de maatschappij en omgeving en de eigen wensen. Deze mannen ervaren frictie in hun leven maar zijn ambivalent in de oplossing en het maken van keuzes. Deze mannen zien steeds minder mogelijkheden en voelen hun perspectief krimpen. Meer info in de bijlage

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Nog een aantal technische punten:

Moedige Mannen met hoofdletters, coaching met kleine letters. De toevoeging coaching is puur praktisch mijn dienst duidelijk te maken. Wil graag een beeldmerk/afbeelding als logo bij mijn naam, niet alleen mijn naam.

Mijn slogan: ‘Ruimte en perspectief in zelfontwikkeling’ wil ik als een losstaand element kunnen gebruiken. Ik zou graag een versie van het logo met slogan en de slogan als apart element.

Een passende lettertype die de doelgroep zal aanspreken, zowel voor het logo als slogan als online en op papier.

Social Network