Sports World Amsterdam geeft je energie

Datum start: 21-08-2013

Datum einde: 18-09-2013

Totaal budget: € 349.00
WINNAAR
Brandbrains

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Sports World is sinds 1989 DE energieleverancier in Amsterdam-Watergraafsmeer. Sports World is anders en wil zowel haar merknaam als beeldmerk opnieuw positioneren. Met dezelfde naam en een beeldmerk dat los gebruikt kan worden (nu is zijn woord/beeld onlosmakelijk verbonden).

Sportiviteit, gezondheid en energie in een premium uitstraling is wat we zoeken. Het nieuwe beeldmerk kan/mag een (duidelijke) afgeleide zijn of terugkomen in het beeldmerk. De uitstraling dient eigentijds te zijn en zal gebruikt worden voor zowel interne als externe communicatie, online en offline. Logo zal gebruikt worden op merchandise artikelen.

Bedrijfsomschrijving


Sports World is sinds 1989 DE energieleverancier in Amsterdam-Watergraafsmeer. Gevestigd in een uniek historisch pand (Oostergastfabriek 1887) biedt deze premium healthclub alle dagen van het jaar totaaloplossingen op gebied van gezondheid en verantwoord leven. Gebouwd als gasfabriek, jaren later gebruikt als gasfabriek en nu een sportclub. Al bijna 125 jaar komt er energie van deze plek vandaan.

Onze missie is " clubleden inspireren actief en gezond te leven". Clubleden en medewerkers werken samen op gebied van bewegen, eten en gezond leven.Met de beste trainers, de ruimste openingstijden en het grootste lesaanbod staan ruim 60 enthousiaste en energieke medewerkers klaar om het beste uit clubleden te halen. De manier we dit als team doen is uitnodigend en gastvrij.

We bieden naast fitness en groepfitness ook personal training, outdoor lessen, yogalessen, squash, fysiotherapie, sauna/stoombad en zonnebank. Het uitgebreide Grand Cafe verzorgt een menukaart met verse en biologische a-la-carte gerechten.

Sports World is aangesloten bij de branche organisatie Fit!vak en is lid van de Vereniging Exclusieve Sportscentra (VES). Hiermee voldoet de club aan de hoogste kwaliteitsnormereing volgende de landelijke erkenningsregeling fitness (LERF)

De club is gelegend in het nieuwe stadshart Oostpoort dat begin 2014 wordt opgeleverd. Het gebouw waarin sportsworld is gevestigd, is uniek en zeer herkenbaar vanwege de karaktiristieke gevel en daklijn.

Doelgroep


De kern van ons klantenbestand bestaat uit volwassenen mannen en vrouwen met een kerngroep in de leeftijd van 30-40 jaar woonachtig in Amsterdam. Ze zien gezond leven als onderdeel van hun levensttijl en zijn bereid om hierin te investeren. Onze verschillende vormen van beweegprogramma's en diensten biedt clubleden de mogelijkheid om de club te bezoeken voor alles van totale ontspanning tot maximale inspanning.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Wit is de basis met als steunkleur rood en zwart. Grijs kan zeker toegevoegd worden. De club is 25 jaar actief vandaar dat zowel logo als naam door ontwikkeld dienen te worden vanuit de huidige basis.

WINNAAR
300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: jamievdh

score:

300x300

designer: Creator

score:

300x300

designer: gekkehollander

score:

300x300

designer: 4+

score:

300x300

designer: RonaldoHonsbeek

score:

300x300

designer: eve31

score:

300x300

designer: 4+

score:

300x300

designer: 4+

score:

300x300

designer: Lemoon

score:

300x300

designer: Lemoon

score:

300x300

designer: stevan banjac

score:

300x300

designer: Aurelie

score:

300x300

designer: Aurelie

score:

300x300

designer: Aurelie

score:

300x300

designer: Aurelie

score:

300x300

designer: Creator

score:

300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: o²Design

score:

300x300

designer: o²Design

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: ParLaBello

score:

300x300

designer: johnmar

score:

300x300

designer: koudwater

score:

300x300

designer: eve31

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: johnmar

score:

300x300

designer: o²Design

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: lyra

score:

300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: V.

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: euhardt

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: koudwater

score:

300x300

designer: koudwater

score:

300x300

designer: koudwater

score:

300x300

designer: koudwater

score:

300x300

designer: koudwater

score:

300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: haug

score:

300x300

designer: haug

score:

300x300

designer: eve31

score:

300x300

designer: yanoa

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: haug

score:

300x300

designer: amat

score:

300x300

designer: johnmar

score:

300x300

designer: haug

score:

300x300

designer: Brand Men

score:

300x300

designer: amat

score:

300x300

designer: amat

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: ParLaBello

score:

300x300

designer: Romservice

score:

300x300

designer: Romservice

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: BureauKomma

score:

300x300

designer: ontwerpvanmij

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: ParLaBello

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Creator

score:

300x300

designer: BureauKomma

score:

300x300

designer: michelle88

score:

300x300

designer: michelle88

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

90 Ingezonden designs
28 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300