Nieuw webdesign voor een internet rijschool gericht op het behalen van autorijbewijs B
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: rinusverheij
- Categorie: Website design
- Totaal budget: € 550.00
- Datum start : 22-02-2011 14:42
- Datum einde : 15-03-2011 14:42
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: psd,
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 34
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Door een beeld te geven wie we zijn en wat we doen. Dit moet zichtbaar zijn in de sfeer van de website.
Het is belangrijk dat de website is gericht op conversie naar de proefrijles.
Het ontwerp moet op volledige weergave beschikbaar zijn in de browser. De website moet ook geschikt zijn om op een mobiel/tablet weer te geven. Geen gebruik van zware afbeeldingen of flash. Laadtijd is belangrijk.
Gevraagd: Een ontwerp voor een Landingspagina, een ontwerp voor de homepage, een informatiepagina en een informatiepagina met conversie(proefrijles aanvragen).
Graag de mogelijkheid tot rechtenvrije bestanden in .psd formaat.
Bedrijfsomschrijving:
All-in-Solo is de grootste internetrijschool van Nederland dat zich voornamelijk op het web richt. Alle advertenties die op het web worden geplaatst, zorgt voor de nodige nieuwe studenten doormiddel van het aanvragen van een proefrijles en een rijlespakket dat erop volgt. Het is belangrijk voor All-in-Solo dat de proefrijles wordt aangevraagd en dat de pagina waar de mogelijke nieuwe studenten op komen gelijk aantrekkelijk en duidelijk is zodat zij een proefrijles aanvragen.
Eerste indruk van de website is belangrijk voor de doelgroep om tot actie/conversie te komen.
De website url is: www.all-in-solo.nl
Doelgroep:
17 tot 25 jarigen, jongeren zonder rijbewijs. Scholieren, studenten en young professionals. Voor de beginnende, gevorderde of snelle leerling.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Navigatie van de website wordt een dropdown, svp hier rekening mee houden in het design.
Zie bijgevoegde bijlagen voor de huidige kleuren. De kleuren komen namelijk voor op de banner op de rijlesauto’s. Kijk naar een goede samenhang van kleur voor op de pagina’s. De kleurcombinaties mogen op de verschillende pagina’s afwijken, als er maar een samenhang blijft in het design.
• Zie ook het logo. Deze moet worden aangehouden.
• Bekijk ook de huidige website. Het oogt niet meer modern. Doelgroep is jong en het design moet snel, eenvoudig en aantrekkelijk zijn. Niet te speels, niet te strak.
• Ook is het belangrijk dat er banner/acties in de website geplaatst kunnen worden. Dus een ruimte voor een banner is een must.
• Graag ook de mogelijkheid in het design om een afbeelding te plaatsen met betrekking tot de informatie die op de pagina wordt weergegeven.
-
designer: Concept en Ontwerp
-
designer: Concept en Ontwerp
-
designer: Concept en Ontwerp
-
designer: Concept en Ontwerp
-
designer: beeldgrip
-
designer: beeldgrip
-
designer: JoDes
-
designer: JoDes
-
designer: beeldgrip
-
designer: Concept en Ontwerp
-
designer: Concept en Ontwerp
-
designer: Concept en Ontwerp
-
designer: Concept en Ontwerp
-
designer: isgetekendpien
-
designer: Concept en Ontwerp
-
designer: Stylan
-
designer: hamist
-
designer: JoDes
-
designer: Ewous
-
designer: Stylan
-
designer: Epic
-
designer: JoDes
-
designer: JoDes
-
designer: JoDes
-
designer: JoDes
-
designer: Paulien28
-
designer: Duncan Baumbach
-
designer: JoDes
-
designer: Epic
-
designer: paabo
-
designer: h.geenen
-
designer: paabo
-
designer: paabo
-
designer: paabo