Autonomic zoekt 'HET' design voor 'de' nieuwe website

Datum start: 07-08-2012

Datum einde: 07-09-2012

Totaal budget: € 1,010.10
WINNAAR
Mooiniet

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Autonomic wil een nieuwe website.
Conform de bijlage, 4 pagina's, moet de opzet van de website zijn. Tevens de nieuwe huisstijl en een persoonlijke foto. 1000 pixels breed (exact 1000 pixels) en standaard webfonts is een noodzaak.

Bedrijfsomschrijving


Autonomic is een bedrijf van zeer ervaren SAP techneuten. Deze mensen werken op locatie bij
grote opdrachtgevers aan de techniek op het pakket SAP te verbeteren en optimaliseren.
De kernwaarde van Autonomic is Super Specialisten. De leeftijd ligt, voor een IT bedrijf, hoog. Alle
medewerkers zijn tussen de 35 en 55 jaar en hebben allemaal minimaal 8 jaar ervaring in het
vakgebied. De ervaring en de focus van Autonomic is hun onderscheidende vermogen. De
belangrijkste onderscheidende kernwaarde die naar voren moet komen is Super Specialisten.
De andere kernwaarden van Autonomic zijn:
Flexibel – Autonomic kent een zeer flexibel beloningsmodel waar de medewerkers een groot deel
van de opbrengsten zelf krijgen en geheel zelf mogen bepalen wat ze hiermee doen. De
medewerkers kunnen in dit model geheel hun eigen auto bepalen, zelf bepalen welke opleidingen
op trainingen ze willen doen en zelf ook bepalen welke opdrachten ze wel of niet aannemen.
Betrouwbaar – In de snelle wereld van de IT is Autonomic een zeer robuust en betrouwbaar bedrijf.
Niet saai, maar sinds de oprichting in 2006 is het eigenlijk kommen en kwel geweest in de
economie en de IT en ze bestaan nog steeds. Ze doen geen gekke dingen, ze groeien niet sneller dan
ze aankunnen en ze bouwen gestaag door aan hun organisatie. Ook zijn ze zeer betrouwbaar naar de
klant toe, ze leveren als ze beloven te leveren en doordat ze zeer ervaren specialisten leveren is de
kwaliteit ook erg betrouwbaar.
Team – Ondanks dat de medewerkers elkaar niet veel zien en vooral op locatie zitten, is het een echt
team. Men gaat regelmatig met elkaar op pad. Er zijn veel bedrijfsuitjes en die worden erg
gewaardeerd. Ongeveer de helft van de medewerkers noemt als eerste het woord 'gezellig' als ze aan
Autonomic denken.

Doelgroep


De doelgroep is tweeledig: ten eerste (nieuwe) klanten en ten tweede de mogelijk nieuwe
medewerkers.
De klanten zijn IT managers van grote bedrijven. De nieuwe medewerkers zijn ervaren IT'ers (denk
in de leeftijd 35+). In beide gevallen dus niet de jongeren.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Bijgaand het nieuwe logo/ huisstijl, het framewerk en een foto

WINNAAR
300x300

designer: Mooiniet

score:

300x300

designer: Mooiniet

score:

300x300

designer: Mooiniet

score:

300x300

designer: RedDesignOntwerp

score:

300x300

designer: RedDesignOntwerp

score:

300x300

designer: RedDesignOntwerp

score:

300x300

designer: RedDesignOntwerp

score:

300x300

designer: michel

score:

300x300

designer: mikadesign

score:

300x300

designer: mikadesign

score:

300x300

designer: St.Brandsupply

score:

300x300

designer: Mooiniet

score:

300x300

designer: tymoslav

score:

300x300

designer: mikadesign

score:

300x300

designer: St.Brandsupply

score:

300x300

designer: Mooiniet

score:

300x300

designer: Duncan Baumbach

score:

17 Ingezonden designs
7 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300