SPOED: Benodigd voor advertentie in Adformatie (kritisch publiek!): FC advertentie, Rectangle en Banner. AANBOD: Je naam op onze website bij de actiepagina + zie tarief.

Datum start: 18-03-2011

Datum einde: 21-03-2011

Totaal budget: € 300.00
WINNAAR
Concept en Ontwerp

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Er gaat een grote campagne van start begin april in de diverse media van Adformatie. Reeds op 21 Maart dient er een advertentie ontwerp ingeleverd te worden bij Adformatie.
Hoogste prioriteit:
Formaat: 1/1 staand - 210x297 mm. Full color. Medium: tijdschrift voor marketing.

Vervolgens:
-Full banner voor e-newsletter 468x60 in .gif of .jpeg max. 49kb
-Leaderboard voor site 728x90 in .gif of .swf max 49 kb
-Rectangle voor site 336x280 in .gif of .swf max 49 kb.

Zoals eerder genoemd, heeft de FC advertentie absolute prioriteit. Het liefst willen we alle uitingen met elkaar overeenstemmen, dus alles bij 1 ontwerper is een pre.

Bedrijfsomschrijving


Intervlag is een jong bedrijf. Wij leveren vlaggen en andere doekproducten. Intervlag onderscheid zich voornamelijk door zeer lage prijzen, doel is om altijd de laagste prijzen in de markt te hebben. Via onze website www.intervlag.nl richten wij ons voornamelijk op het MKB. Wij werken over het algemeen niet met lastige offerte aanvragen, maar heel open met alle prijzen online. Simpel, no nonsense.
Daarnaast leveren wij veel aan wederverkopers, zoals reclamebureaus.
Een leuke stelling:
"Scherpe prijzen hebben niets te maken met slechte kwaliteit, maar met slim ondernemen".

Doelgroep


Met deze campagne richten wij ons op de reclame- en evenementenbranche: bedrijven die vlaggen en andere doekmaterialen (denk aan in store promotions) inkopen voor hun klant. Het voordeel is dat zij bij ons aanzienlijk lagere tarieven betalen dan bij onze concurrentie.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ons logo is bijgevoegd. Kijk ook eens op onze website www.intervlag.nl welke sinds vandaag geheel vernieuwd is. (Wordt nog grafisch getweakt)

In de advertentie en in de online uitingen moet een duidelijke call to action zijn. Houdt er rekening mee, mensen kennen ons nog niet. De call to action is: mensen kunnen naar de website gaan en geheel gratis een proef vlaggetje met eigen logo aanvragen. Ook kunnen ze met ons in contact treden om de mogelijkheden te bespreken om onze vlaggen te verkopen.
Wat willen we:
- Clean design, schuw niet om wit te gebruiken;
- Duidelijke boodschap;
- Opvallend;
- Modern;
- Mag vernieuwend zijn.

Let op, je publiek is kritisch (marketing sector).

Wat willen we niet:
- Veel verschillen (in stijlen) tussen de items. Wij willen herkenbaar worden. Dat betekent dat mensen die bijvoorbeeld onze banner ziet ons direct moet herkennen als ze onze print add zien.
- Drukte en onoverzichtelijkheid;
- Saai;
- Stockfoto's van levenloze mensen (mannen in pakken enz)
- Heppy peppy grafische trucjes.

Wij zijn gedurende de wedstrijd altijd bereikbaar voor commentaar, feedback, vragen. Hoe meer vragen, hoe beter. Altijd constructieve feedback. Ook op niet gekozen designs!

WINNAAR
300x300

designer: Concept en Ontwerp

score:

300x300

designer: Zijstap2011

score:

300x300

designer: Concept en Ontwerp

score:

300x300

designer: dlman

score:

300x300

designer: Remi

score:

300x300

designer: Remi

score:

300x300

designer: sigi

score:

300x300

designer: wallypas

score:

300x300

designer: g.vanderpoel

score:

300x300

designer: Duncan Baumbach

score:

300x300

designer: Hier is

score:

300x300

designer: Hier is

score:

300x300

designer: Duncan Baumbach

score:

300x300

designer: trabda

score:

300x300

designer: Orange+Blue

score:

300x300

designer: Concept en Ontwerp

score:

300x300

designer: Concept en Ontwerp

score:

300x300

designer: Concept en Ontwerp

score:

300x300

designer: Concept en Ontwerp

score:

19 Ingezonden designs
11 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300