Logo en huisstijl Feel Food Company; ouderwets lekker in je vel door bewust te zijn van wat je eet!

Datum start: 07-11-2013

Datum einde: 21-11-2013

Totaal budget: € 349.00
WINNAAR
Brandbrains

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De Feel Food Company gelooft niet in een crash dieet. Feel Food Company helpt klanten zich weer goed te voelen door bewust te zijn van wat je eet en drinkt. Afvallen is een logisch gevolg van blijvende verandering in eetgedrag. We helpen je na een intake, een eetpatroon te ontwikkelen die bij je past en dus eenvoudig eigen kunt maken. Kennisoverdracht gebeurt door middel van onder andere een supermarktsafari, koelkast koken bij jou thuis en online begeleiding of aanvullende sessies met een van de voedingsdeskundigen van de Feel Food Company.

We komen graag in contact met een creatieve ontwerper die onze visie en werkwijze weet te vertalen naar een logo en een eenvoudige huisstijl (visitekaartje, briefpapier, vervolgpapier en A5 vensterenvelop). De Feel Food Company begint vanuit een locatie in Lisse en Amsterdam en is opgericht door 2 vrouwen die gediplomeerd voedingsdeskundige zijn. Het logo en de huisstijl moeten door gebruik van typografie en kleur professioneel en toegankelijk zijn voor een breed publiek van mannen en vrouwen. Vrouwen zullen in het algemeen vaker voor de dienstverlening van de Feel Food Company kiezen. Het beeldmerk moet eigentijds en toch tijdloos en fris zijn en optimisme en vertrouwen uitstralen en een grote mate van herkenbaarheid hebben indien op een later moment toegepast in reclame-uitingen als brochures, advertenties, outdoor en autobelettering.

Bedrijfsomschrijving


We krijgen de headline niet aangepast. De pay off die we gaan gebruiken is: hapje voor hapje weer goed in je vel!

Dat is precies wat Feel Food Company wil bereiken met klanten. Een geleidelijk proces van kennis van voeding omzetten in veranderend gedrag op een wijze die bij je persoonlijkheid past.

Doelgroep


Mannen, vrouwen en kinderen. Leeftijd neutraal maar de doelgroep vrouwen in de leeftijd 20 tot 60 jaar zal het meest van de diensten gebruik maken

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Een onderdeel van de huisstijl zou een kwaliteitsstempel kunnen zijn

WINNAAR
300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: BradH

score:

300x300

designer: BradH

score:

300x300

designer: andrewwizer

score:

300x300

designer: andrewwizer

score:

300x300

designer: andrewwizer

score:

300x300

designer: DitMeisje

score:

300x300

designer: okoopman

score:

300x300

designer: mooim

score:

300x300

designer: niki

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Chris34

score:

300x300

designer: Chris34

score:

300x300

designer: Chris34

score:

300x300

designer: Sary

score:

300x300

designer: Sary

score:

300x300

designer: Sary

score:

300x300

designer: andries

score:

300x300

designer: andries

score:

300x300

designer: Concept en Ontwerp

score:

300x300

designer: pixol

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Joostdesign

score:

300x300

designer: flamenco72

score:

300x300

designer: flamenco72

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Concept en Ontwerp

score:

300x300

designer: andries

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Brandbrains

score:

300x300

designer: Joostdesign

score:

300x300

designer: Logan

score:

300x300

designer: Frankieey

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

300x300

designer: Joostdesign

score:

300x300

designer: Budget Media

score:

48 Ingezonden designs
19 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300