Logo voor onderzoek&event rondom personeelswerving

  • Wedstrijd van: chi666
  • Categorie: Logo
  • Status: Beëindigd

Datum start: 20-07-2012

Datum einde: 10-08-2012

Totaal budget: € 199.00
WINNAAR
buzzo12

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Een logo voor Digitaal-Werven (www.digitaal-werven.nl) (let op: het is Digitaal-Werven, met streepje, 2 hoofdletters en geen .nl erachter). Het huidige logo is nu 5 jaar oud en het is tijd voor een verfrissing van het geheel. Het logo moet aansprekend zijn, bestaan uit een duidelijk herkenbare icoon (die echt een icoon in de markt kan worden) in combinatie met de naam, waarbij het uiteraard de voorkeur heeft als ze los te gebruiken zijn (naam en icoon), maar samen iets extra's bieden.

Bedrijfsomschrijving


Digitaal-Werven is een onderzoek naar de beste digitale sollicitatie-ervaring. Het beoordeeld jaarlijks meer dan 400 websites van grotere organisaties in Nederland op hun 'werken bij site', bekijkt de aanwezigheid in social media van deze bedrijven en solliciteert er ook om te zien hoe men omgaat met sollicitanten (digitaal dan).

Dit alles komt jaarlijks samen in een evenement waarop de resultaten worden gepresteerd en een winnaar wordt uitgeroepen. Na 5 jaar is het een redelijk bekend merk geworden binnen de recruitment industrie, zeker als gekeken wordt naar arbeidsmarktcommunicatie.

Kernwaarden van het onderzoek zijn 'sollicitant centraal' (dus mens centraal) en vooruitstrevend / innovatief.

Doelgroep


De primaire doelgroep zijn recruiters en arbeidsmarktcommunicatie specialisten van grote bedrijven. Daarnaast zijn ook mensen van (arbeidsmarkt) reclamebureaus en recruiters van werving en selectiebureaus de doelgroep.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Een icoon dat los gebruikt kan worden en duidelijk herkenbaar is in combinatie met de naam. Het logo zal o.a. gebruikt worden voor de website, maar ook de award (een galzen gelazerde beeldje) en een oorkonde.

Geen voorkeuren qua kleuren.

Het huidige logo is zeker niet wat ik zoek.

Fris, energiek en menselijk.

WINNAAR
300x300

designer: buzzo12

score:

300x300

designer: xandar

score:

300x300

designer: refrain

score:

300x300

designer: refrain

score:

300x300

designer: kiki

score:

300x300

designer: kiki

score:

300x300

designer: kiki

score:

300x300

designer: kiki

score:

300x300

designer: refrain

score:

300x300

designer: refrain

score:

300x300

designer: refrain

score:

300x300

designer: kiki

score:

300x300

designer: kiki

score:

300x300

designer: dianaheijman

score:

300x300

designer: Designer4you

score:

300x300

designer: refrain

score:

300x300

designer: kiki

score:

300x300

designer: LogoDesign

score:

300x300

designer: Designer4you

score:

300x300

designer: LogoDesign

score:

300x300

designer: JongFris

score:

300x300

designer: linda

score:

300x300

designer: VormgeverNodig.nl

score:

300x300

designer: JongFris

score:

300x300

designer: JongFris

score:

300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: Selser

score:

300x300

designer: hoopwerk

score:

300x300

designer: Selser

score:

300x300

designer: linda

score:

300x300

designer: linda

score:

300x300

designer: No Logo Team

score:

300x300

designer: Adam

score:

300x300

designer: C_Strook

score:

300x300

designer: C_Strook

score:

300x300

designer: C_Strook

score:

300x300

designer: C_Strook

score:

300x300

designer: Adam

score:

300x300

designer: linda

score:

300x300

designer: Adam

score:

300x300

designer: JongFris

score:

300x300

designer: Joostdesign

score:

46 Ingezonden designs
18 Designers
1 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.

En uiteindelijk... werd er een winnaar gekozen!

Het winnende ontwerp sloot perfect aan bij de wensen van de klant - geleverd door een bewezen talent.

300x300
300x300
300x300