Wij vormen en ontwikkelen creatieve hospitality en eten en drinken beleving en zoeken een pakkende naam en logo voor ons bedrijf.

Datum start: 16-06-2011

Datum einde: 23-06-2011

Totaal budget: € 450.00
Nieuwste inzending
Book cover
Vision

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor de naam: een pakkende korte naam die nog gebruikt kan worden bij KvK en op website op allerlei extensies (met name .com en .nl, maar eigenlijk alle veel voorkomende Europese extensies). een naam die kort en bondig dekt wat we doen en die eigenlijk automatisch weergeeft wat voor bedrijf het is. bovendien willen we graag de naam kunnen koppelen met labelnamen die later onderdeel van het bedrijf kunnen zijn. verder een internationale naam die dusdanig is dat deze in iedere taal aansprekend klinkt.
Vwb het logo: we denken in de kracht van afbeeldingen vooral, een pakkend eenvoudig logo, maar wel met een bepaald cachet, modern, innovatief, strak en straalt creativiteit uit, het beeld meteen uit dat we geen middelmaat zijn maar top in wat we doen.

Bedrijfsomschrijving


We zijn een nieuw te vormen bedrijf vanuit twee bestaande bedrijven, www.hospitalityfriend.com en Kimiro B.V. We gaan ons toeleggen op ontwikkeling van hospitality en eten en drinken concepten. Dat kan zijn voor horeca formules maar ook bijvoorbeeld voor benzinepompen, en bijvoorbeeld belevingsconcepten in kantoren en ziekenhuizen. De grote gemene deler van alles wat we doen is dat het concept dat we ontwikkelingen altijd een bijzondere beleving teweeg brengt bij de gast of klant.
Sleutelwoorden bij de vormgeving zijn: authenticiteit, uniciteit, op maat gemaakt/ontworpen, open, transparant, mensgericht, op experienceniveau.

Doelgroep


Horecaketens, petrolketens, ketens van mainstreetconcepten als Mocca d'or, Laplace, Bijenkorf, ziekenhuizen, kantoren van grote ondernemingen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Ik wil hier niet te veel beinvloeden maar de kracht van het Apple logo spreekt ook ons tot de verbeelding.
We zijn niet op zoek naar een jolig broodje, koksmutsje oid. We gaan voor iets wat krachtig en meteen verbeeld/omschrijft, het mag best uit een compleet ander referentiekader komen.
De winnaar wordt verder betrokken in andere facetten welke met het te vormen bedrijfsimago te maken hebben, zoals website, huisstijl, kantoorinrichting en eventuele logovorming bij onze opdrachtgevers en B.V.'s

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: citroengroen

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: jobvanrijn

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: peterlok

score:

300x300

designer: suzanh

score:

300x300

designer: JWL

score:

300x300

designer: Fryske

score:

300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: peterlok

score:

300x300

designer: Serendipity

score:

300x300

designer: Serendipity

score:

300x300

designer: inno

score:

300x300

designer: inno

score:

300x300

designer: W5

score:

300x300

designer: citroengroen

score:

300x300

designer: pluutje

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: Marianne

score:

300x300

designer: Marianne

score:

300x300

designer: Esther

score:

300x300

designer: greaves

score:

300x300

designer: Theo

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: Vision

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: namtrah

score:

300x300

designer: namtrah

score:

300x300

designer: namtrah

score:

300x300

designer: ElsGulpen

score:

300x300

designer: Theo

score:

300x300

designer: Theo

score:

300x300

designer: BO2D

score:

300x300

designer: Stylus

score:

300x300

designer: namtrah

score:

300x300

designer: Goldwinky

score:

300x300

designer: Studio Biekmann

score:

300x300

designer: Serendipity

score:

300x300

designer: Serendipity

score:

300x300

designer: Zelaya

score:

300x300

designer: citroengroen

score:

300x300

designer: studioZ

score:

300x300

designer: Sharon

score:

300x300

designer: Sjoerd

score:

300x300

designer: Sjoerd

score:

300x300

designer: Tim Molenaar

score:

300x300

designer: transalp[

score:

300x300

designer: Theo

score:

300x300

designer: Theo

score:

300x300

designer: reproserve

score:

300x300

designer: transalp[

score:

300x300

designer: Fryske

score:

300x300

designer: kolbo

score:

300x300

designer: romario_k

score:

300x300

designer: romario_k

score:

300x300

designer: Theo

score:

300x300

designer: Elwin Hofman

score:

300x300

designer: sarttras

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: BdG

score:

300x300

designer: pluutje

score:

81 Ingezonden designs
33 Designers
0 Winnaar

Met zoveel sterke inzendingen had de klant een lastige keuze, maar één ontwerp sprong eruit.